مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی آموزش وپرورش استان برای تداوم امر آموزش در صورت تعطیلی مدارس تا ۱۵ فروردین خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 25 February 2020

به گزراش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مجید یزدان‌پناه  با اشاره به اینکه امروز (ششم اسفند) تکلیف تعطیل شدن و یا نشدن مدارس تا 15 فروردین برای پیشگیری از شیوع کرونا در کشور مشخص می‌شود، گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای هر نوع تصمیم گیری در این خصوص آمادگی کامل دارد و اگر قرار باشد مدارس تا 15 فروردین تعطیل شود، در روزهای آتی بسته‌های آموزشی برای تداوم امر تعلیم و تربیت از طریق کانالهای ایجاد شده از سوی مدارس در اختیار دانش‌آموزان پایه های اول تا ششم ابتدایی قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه در حال رایزنی با صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای تداوم امر آموزش به ویژه برای دانش آموزان پایه دوازدهم هستیم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه استان کرمانشاه در ماجرای زلزله سال 1396 تجربه برقراری کلاس‌های درس به صورت آنلاین در زمانی کوتاه را دارد، گفت: در صورت تصمیم بر تعطیل شدن مدارس آمادگی برقراری کلاس‌های درس آنلاین برای پیگیری امر آموزش دانش‌آموزان را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: چنانچه تصمیم‌گیری‌ها هم بر این باشد که مدارس از روز شنبه(دهم اسفند) بازگشایی شوند، اقدامات لازم در خصوص ضدعفونی مدارس استان انجام شده و هیچ مشکلی برای حضور دانش‌آموزان سر کلاس درس نداریم

وی سپس با بیان اینکه تعطیلی مدارس به دلیل کنترل شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود، از خانواده‌ها خواست در زمان تعطیلی مدارس دانش‌آموزان را بیرون از منزل نفرستند.

وی ادامه داد: هدف از تعطیلی مدارس در خانه ماندن دانش‌آموزان برای کنترل شیوع بیماری کرونا است و دانش‌آموزان باید در خانه مانده و ضمن استراحت کردن، پیگیر تکالیف درسی خود باشند، نه اینکه به فکر مسافرت رفتن و بازی کردن با گروه همسالان و... بیافتند.

یزدان‌پناه افزود: هر نوع تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس برای مقابله با شیوع کرونا در کشور با اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار