تابناک / شهردار تهران آخرین اقدامات مدیریت شهری برای مهار کرونا را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۲۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 23 February 2020
تابناک / شهردار تهران آخرین اقدامات مدیریت شهری برای مهار کرونا را تشریح کرد.
 

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پیروز حناچی، شهردار تهران آخرین اقدامات مدیریت شهری را برای مهار کرونا به این شرح تشریح کرد:


«شهرداری تهران بر اساس پیش‌بینی‌ها درباره امکان شیوع ویروس کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت اقداماتی را برنامه‌ریزی کرده و با حداکثر توان در حال انجام آن‌ها است. با ارتقای آگاهی و مشارکت مردم عزیز در رعایت اصول بهداشتی و همراهی آنان با خادمان خود از این شرایط حساس عبور خواهیم کرد.

 

مدیریت شهری برای مهار کرونا چکار کرده است؟

مدیریت شهری برای مهار کرونا چکار کرده است؟

  •  

 

بر اساس گزارش میزان، روابط عمومی وزارت بهداشت  درباره آخرین اقدامات برای مهار کرونا گفت: همه دانشگاه های و موسسات آموزش عالی عالی از امروز تا پایان هفته در استان‌های تهران، قم، همدان، قزوین، البرز، مرکزی، اصفهان، گیلان و مازندران تعطیل است. مدارس و مهدهای کودک در استان‌های تهران، البرز، همدان، کرمانشاه، قزوین، مازندران و اردبیل امروز و فردا به علت آماده‌سازی و ضدعفونی تعطیل است. در استان گلستان نیز دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی تا آخر هفته تعطیل است.مدارس کردستان، آذربایجان شرقی و زنجان امروز تعطیل است. مدارس کاشان و آران و بیدگل برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امروز تعطیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار