محمودرضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تخلیه بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان و اختصاص این بیمارستان به بیماران کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 23 February 2020

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون موردی از کرونا در سطح استان گزارش نشده است تمام مراکز درمانی در آماده باش کامل هستند و ورود وخروج اتباع خارجی تحت کنترل و تنها توصیه ما به مردم رعایت نکات بهداشتی است.

وی افزود: سرعت سرایت ویروس بالا است و افراد زیادی رو درگیر میکندو برایکسانی که مسن هستند و سیستم ایمنی ضعیف توان مقابله با بیماری رو ندارند خطرناک است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: بیمارستان سوانح سوختگی گلستان به طور کامل تخلیه شده و اماده خدمت به بیماران احتمالی مبتلابه ویروس کرونا است این بیمارستان ۱۲ تحت ای سی یو ، ۵۰ تخت بستری و ۳ اتاق عمل دارد و مستقل از بیمارستان امام رضا(ع) است ودر دسترس بودن گروهای مختلف تخصصی پزشکی از جمله مزیت های این بیمارستان است.

مرادی در پایان درخصوص کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده تصریح کرد: در بیمارستانها هیچ کمبودی نداریم ولی متاسفانه در داروخانه های استان موجود نمیباشد که این فقط مختص به کرمانشاه نیست و کشوربا کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده مواجه هستند که به زودی این مشکل رفع خواهد شد مردم نگران نباشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار