مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا مواد شوینده و بهداشتی به اندازه مورد نیاز خریداری و بین مدارس استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 23 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ اسفندیار رستم زاد افزود: با همکاری دو معاونت سلامت و تربیت بدنی و پشتیبانی این اداره کل اعتبار لازم برای تامین مواد بهداشتی برای استفاده دانش آموزان و اولیا مدارس پیش بینی و در حال خریداری است.

وی ادامه داد: همچنین با تفاهم نامه انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی ایلام تمامی مربیان پرورشی و بهداشت مدارس، آموزش های خود ایمنی و مراقبت شخصی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را فرا خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: این آموزشها نهایت در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به معلمان ارایه تا به دانش آموزان منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین با اشاره به شست و شو و ضد عفونی مدارس استان، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا در مدارس این استان ارایه نشده است.

اعلام ورود کرونا به کشور از اواخر هفته گذشته موجی از نگرانی بین مردم بوجود آورده است.

مسوولان حوزه بهداشت و درمان کشور مهمترین راهکار مقابله با این ویروس را حفظ بهداشت شخصی عنوان کرده اند.

فهرست بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کل کشور از سوی سازمان نظام پزشکی اعلام شد ه که بر اساس سازمان نظام پزشکی، در مجموع ۱۷۰ بیمارستان در کشور ارائه دهنده خدمت به مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

فهرست این بیمارستان‌ها در استان ایلام، بیمارستان‌های شهدای زاگرس، امام علی (ع) سرابله، شهدای دهلران و امام حسین (ع) مهران به عنوان بیمارستان‌های با تخلیه اضطراری در نظر گرفته شده است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار