کد خبر: ۸۲۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹ 23 February 2020

 

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل می باشد.

 

مدارس تهران
سخنگوی آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل هستند.

مدارس اراک 
با تصمیم اعضای کمیته پدافند زیستی مدارس شهرستان اراک به منظور پیشگیری از بیماری کرونا یک هفته تعطیل شد. این تصمیم در پی بروز بیماری کرونا در اراک اتخاذ شده است. همچنین طبق مصوبه کمیته پدافند زیستی، علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های آزاد و آموزشگاه‌های زبان هم تا پایان هفته جاری در اراک تعطیل خواهد بود.


مدارس استان قم
روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

مدارس گلستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

استان قزوین
باتوجه به تصمیم آموزش وپرورش استان، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

مدارس همدان
به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمام مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می‌شوند.

مدارس مازندران
به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان مازندران در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

استان اردبیل
روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند ماه ۹۸ بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر تعطیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار