اینکه مسافر خارجی مترو مبتلا به کرونا بوده یا خیر را باید مسؤولین بهداشتی و درمانی و یا اورژانس اعلام کنند.
کد خبر: ۸۲۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 20 February 2020

 

تابناک / مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران توضیحاتی درباره خبر ابتلای یک مسافر خارجی مترو به کرونا ارائه داد.

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توقف متروی ایستگاه شوش به دلیل مشاهده ابتلا به کرونا طی روز جاری اظهار داشت: مسافری صبح امروز در ایستگاه متروی شوش حضور داشته که به دلیل وضعیت نامساعد جسمانی همکاران ما در مترو با نیروهای اورژانس تماس گرفته و پس از حضور نیروهای اورژانس این فرد که ایرانی هم نبوده به بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه سبب وقفه در تردد قطار مترو در این ایستگاه شد،‌گفت: اینکه مسافر خارجی مترو مبتلا به کرونا بوده یا خیر را باید مسؤولین بهداشتی و درمانی و یا اورژانس اعلام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران ادامه داد: قطارهای متروی تهران در هر شبانه‌روز دو بار ضدعفونی می‌شوند که یکبار صبح هنگام و قبل از ورود مسافران و یک مورد نیز پس از اتمام مسافرگیری در مترو است.

محمدیان با اشاره به اینکه روزانه ۲.۵ میلیون سفر از طریق متروی تهران انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تلاش شده که مسائل ایمنی و بهداشتی مسافران مدنظر باشد و در صورتی که تمهیدات جدید ابلاغ شود آن را اجرایی می‌کنیم.

منبع: فارس
برچسب ها: کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار