کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رشت شرط تحقق اقتصاد مقاومتی را حمایت از شرکت‌های تولیدی خرد دانست و گفت: در بسیاری از روستاهای گیلان مردم می‌توانند از طریق آب‌بندان‌ها برای خود شغل ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۲۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 19 February 2020

 

کاندیدای نمایندگی مجلس در رشت: اقتصادمقاومتی با حمایت از شرکت‌های تولیدی خُرد محقق می‌شود

حجت‌الاسلام سیدرضا مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت به راهکارهای خود برای مبارزه با فساد اشاره کرد و اظهار داشت: اگر نمایندگانی انتخاب شوند که وزرای نالایق را کنار بزنند و به‌جای آنان افراد متخصص، متعهد و خدا ترس روی کار بیاورند مدیران ناکارآمد هم از رده خارج می‌شوند و باند فساد تقلیل پیدا می‌کند.

کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رشت برنامه‌های خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اگر از شرکت‌های تولیدی کوچک در محلات حمایت کنیم می‌توانیم به بحث اشتغال جوانان کمک شایانی کرده باشیم زیرا در استان گیلان این استعداد وجود دارد و در بسیاری از روستاها مشاهده کردم که مردم از طریق آب‌بندان‌ها برای خود شغل ایجاد می‌کنند که همین نمادی از اقتصاد مقاومتی است.

مطهری  با بیان اینکه در بخش قانونگذاری دست یاری به‌سمت افراد صاحب خرد و اندیشه دراز کرده‌ام گفت: استان گیلان در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت ظرفیت‌های زیادی دارد و بنا دارم که در این حوزه از مشورت و یاری صاحب‌نظران بهره ببرم و با ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه برنج و جذب سرمایه‌گذار مشکلات اشتغال جوانان را تا حدی برطرف کنم.

وی افزود: اگر افراد درستی وارد مجلس شوند دیگر نمایندگان نالایق در رأس کار قرار نمی‌گیرند تا به‌سبب آن وزرای نااهل رأی اعتماد بگیرند و این وزرای نااهل نیز مدیران و مسئولان فاسد را در ادارات بگمارند زیرا این موارد باعث بی‌انگیزه شدن نسل جوان می‌شود.

کاندیدای نمایندگی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رشت با ابراز تمایل به عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: با توجه به رشته تحصیلی خود توانایی عضویت در کمیسیون فرهنگی را نیز دارم ولی در حال حاضر بین کمیسیون فرهنگی و کشاورزی در حال بررسی هستم و هدف من فقط یدک کشیدن عضویت در یک کمیسیون نیست بلکه قصد خدمتگزاری دارم و هر جایی که بیشتر بتوانم به مردم خدمت کنم همانجا حضور پیدا می‌کنم.

وی با تأکید بر‌اینکه اگر نمایندگان وظایف نظارتی خود را به‌درستی انجام دهند کسی وام‌های کشاورزی را جای دیگری صرف نمی‌کند تصریح کرد:  مردم نباید به افراد فرصت‌طلب اجازه ورود به مجلس دهند زیرا این افراد باعث ایجاد شرایطی شدند که جوانان ما حق ازدواج و شغل نداشته باشند و همین موضوع آنها را بی‌انگیزه کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار