تابناک / مسئول برگزاری مسابقات توضیحاتی را در خصوص لغو بازی سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت ارائه داد و تاکید کرد در صورت عدم ایجاد شرایط برگزاری مسابقه به هیچ وجه این دیدار معوقه اعلام نمی شود.
کد خبر: ۸۲۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 15 February 2020

تابناک / مسئول برگزاری مسابقات توضیحاتی را در خصوص لغو بازی سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت ارائه داد و تاکید کرد در صورت عدم ایجاد شرایط برگزاری مسابقه به هیچ وجه این دیدار معوقه اعلام نمی شود.

فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در خصوص عدم برگزاری بازی سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال یک اظهار داشت : با توجه به حاکمیت شرایط جوی نامناسب و بارش سنگین برف در استان گیلان و شهر رشت که سبب مسدودی راه های مواصلاتی و جاده ها و معابر در این استان شده بود و همچنین به دلیل نامساعد بودن شرایط ورزشگاه سردار جنگل با هماهنگی تیم میزبان ، تیم میهمان و هیئت فوتبال استان گیلان دیدار تیم سپیدرود را از شنبه ۲۶ بهمن به سه شنبه ۲۹ بهمن ماه انتقال دادیم.

محمودزاده افزود : در حال حاضر شرایط ورزشگاه سردار جنگل همچنان به همان شکل اولیه بعد از بارش سنگین برف است و گویا این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است خواهشی که از مسئولین استانی دارم با همت شان شرایط این ورزشگاه را برای برگزاری مسابقات مهیا کنند تا شاهد بی نظمی در مسابقات نباشیم.

مسئول برگزاری مسابقات ادامه داد : من همچنان با مسئولان هیئت فوتبال و باشگاه سپیدرود رشت در تماس هستم و تلاش هایی انجام می دهند تا وضعیت ورزشگاه بهبود یابد امیدوارم با کمک آقای بهارمست سرپرست تیم سپیدرود که مسئولیتی در شورا و شهرداری رشت دارد ورزشگاه آماده برگزاری بازی شود.

وی گفت : طی تماسی که با مسئولین راهور استان گیلان داشتم تمام راه ها و معابر منتهی به ورزشگاه سردار جنگل بازگشایی شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد که امیدوارم وضعیت ورزشگاه نیز با کمک اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان مربوط بدنبال آن بهبود یابد.

محمود زاده تاکید کرد : با توجه به اینکه جایی در تقویم مسابقات وجود ندارد تا بازی معوقه ای برگزار کنیم در صورتی که شرایط برای برگزاری این مسابقه مهیا نشود به هیچ وجه بازی معوقه اعلام نخواهد شد و به مانند بازی علم و ادب تبریز و بادران تهران خواهد شد که مسئولان تیم میزبان شرایط را برای برگزاری مسابقه فراهم نکرده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار