تابناک / امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت: فضاسازی شهرداری لاهیجان برای استقبال از دهه مبارک فجر در استان گیلان بی نظیر است.
کد خبر: ۸۲۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 10 February 2020
تابناک / امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت: فضاسازی شهرداری لاهیجان برای استقبال از دهه مبارک فجر در استان گیلان بی نظیر است.
 
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان ،حجت الاسلام و المسلمین جواد سلیمانی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در نماز خانه شهرداری لاهیجان افزود: در مدت دو ماهی که به عنوان امام جمعه به این شهر آمدم انصافا آنچه در لاهیجان برای استقبال دهه مبارک فجر و ساماندهی شهر برای یک راهپیمایی بزرگ که یک رفراندوم واقعی مردم ما در آستانه اربعین حاج قاسم است به نظر من لاهیجان در استان گیلان بی نظیر است.
 
وی اضافه کرد : فضاسازی های لاهیجان در دهه فجر قشنگ است و دوست دارم به حرمت این کار و فداکاری ها قیام کنم به احترام اینکه این بچه ها چقدر زحمت کشیدند که هر کس به لاهیجان می آید برایش چشم نواز است.
 
امام جمعه لاهیجان گفت: برای من افتخاری است که به خدمت شما برسم و در این دورهمی باصفا که برای انقلاب عزیزمان در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی مردم ترتیب داده شده است شرکت نمایم.
 
سلیمانی با قدردانی از شهردار، شورای شهر ،امام جماعت پایگاه بسیج و مدیر کل دفتر شهری استانداری گیلان و کارکنان شهرداری اضافه کرد:شهرداری مجموعه ای است که خیلی مورد نگاه و قضاوت مردم است ما مردم واقعا تیزبین و دقیقی داریم و رفتارهای ما می تواند جذابیت و یا دافعه ایجاد کند.
 
و ی گفت : شهرداری مرز باریکی بین جاذبه و دافعه انقلاب دارد و اگر خوب عمل کردیم، خوب می توانیم مدیریت کنیم و شهرداری یکی از جاهایی است که می تواند جاذبه انقلاب باشد .
 
وی با بیان اینکه شهرداری از مردم بوده و مردم هم در این زمینه کمک می کنند ،افزود:مهمانی از لواسان داشتم که از تمیزی و تزیین شهر لاهیجان رضایت داشت و این نشان گر غیرت بچه های شهرداری است که علیرغم همه کاستی ها و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، بچه ها با جان کار می کنند واین در بیرون نمود دارد ومردم قضاوت می کنند.
 
سلیمانی بااشاره به همکاری ها و تعامل و وحدت بسار عالی در لاهیجان گفت: ما واقع بین هستیم ، نه خوش بین و نه بدبین و باید توجه کرد که نه نگاه خوش بینانه افراطی یک مجموعه را کمک می کند و نه نگاه بدبینانه می تواند نواقصی را برطرف کند.
وی با بیان اینکه بالاخره مشکلات است و شاید در مدیریت های قبلی مشکلاتی ایجاد شده باشد گفت: آنچه مسلم است این همدلی باعث شده مغز متفکر و اتاق فکر شهر در عرصه های مختلف دچار چالش نشود.
 
سلیمانی افزود: ما در همه مناسبت ها و مراسم هایی که می خواهد برگزار شود از شورا و شهرداری انتظار داریم و من در جلسه ای از شهرداری دفاع کردم که چرا همیشه شهرداری باید کمک کند و همیشه هم عزیزان در همه برنامه ها حمایت کردند.
 
وی گفت : لاهیجان از این لحاظ واقعا نمونه است و همه کارکنان شهرداری حتی قراردادی ها ، شرکتی ها همه زحمت می کشند.
 
در ابتدای این مراسم جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان ضمن خیر مقدم گفت :در ایام الله دهه فجر قرار داریم و انقلابی که پشتوانه اسلامی داشت و توانست تا امروز با قدرت هرچه تمام تر روی پا خود بایستد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین و طولانی ترین انقلاب هایی است که در دنیا وجود دارد ، افزود: شاید این انقلاب اگر قدرت اسلام پشت آن نبود این قدر به طول نمی انجامید.
 
وی اضافه کرد: ما مدیون خون شهدایی هستیم که در این انقلاب برای همه ما زحمت کشیدند و مدیون شهدایی هستیم که بعد از انقلاب به پشتوانه همین خون ها برای دفاع از خاک وطن ما ،همه وجود خود را در اختیار ما گذاشتند تا بتوانیم در کشوری امن زندگی کنیم.
وی گفت : امروز هم دشمنی دنیا ، دشمنی با مردم ایران نیست بلکه دشمنی با اسلام است.
 
وی در ادامه سخنان خود از تلاش کارکنان شهرداری قدردانی کرد و افزود: با همه گرفتاری هایی که وجود دارد ، کارکنان شهرداری ها یکی از مظلوم ترین کارکنان هستند و به لحاظ مالی هم حقوق همکاران ما خیلی نیست و با همین حقوق اندک دارند سعی می کنند زندگی خود را پیش ببرند و همکاران ما از با غیرت ترین همکاران اداری هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار