تابناک / رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، از ارسال ۱۶دستگاه خودروی ویژه برف روب به مناطق پنجگانه شهرداری رشت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 10 February 2020
 
  تابناک / رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، از ارسال ۱۶دستگاه خودروی ویژه برف روب به مناطق پنجگانه شهرداری رشت خبر داد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، میثم حرفت خواه با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری و با اعلام وضعیت جوی، سازمان عمران در آمادگی بسر می برد، افزود: اداره فنی و اجرایی سازمان عمران برای مقابله با بحران برف پیش رو، دستگاه ها و ماشین های مجموعه کارخانه آسفالت و اداره فنی را بررسی و بازآمد نموده است و از روز گذشته، تیغه های برف روب بر ماشین های لودر نصب شده و آماده ارسال به ۵منطقه شهرداری می باشد.

وی ابراز کرد: خودروهای ارسالی همراه با شناسه تجهیزات و نام راننده و شماره تماس ایشان،  به هر منطقه ارسال می شود.

بر همین اساس ۲دستگاه خودرو لودر و گریدر همراه با نام راننده و  شماره تماس ایشان در اختیار منطقه یک قرار گرفته است.

حرفت خواه افزود: ۵دستگاه خودرو اعم از گریدر، بیل بکهو، برف روب، کمپرسی و لودر در اختیار منطقه ۲شهرداری قرار گرفته و همچنین ۳دستگاه در اختیار منطقه ۳ و ۵دستگاه کمپرسی برف روب، لودر معدن و بیل بکهو در اختیار منطقه ۴شهرداری قرار گرفته است و ۱دستگاه کمپرسی برف نیز به منطقه ۵شهرداری رشت ارسال گردید.

رئیس سازمان عمران همچنین گفت: افزون بر آماده سازی ماشین آلات، ۵۰کیسه  حاوی ماسه و نمک آماده شده و در صورت لزوم در بین محلات توزیع می گردد.

حرفت خواه تاکید کرد: نیروی انسانی سازمان عمران نیز در آمادگی کامل بوده و برای بحران احتمالی برف، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار