کد خبر: ۸۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 24 August 2015


استاندار گیلان گفت: صدا و سیما سفیر و معرف فرهنگ بومی گیلان باشد.
خبرگزاری فارس: صدا و سیما سفیر فرهنگ بومی گیلان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: نیاز است صدا و سیما نگاه خلاقانه در ارائه برنامه‌های مختلف داشته باشد.

وی افزود: صدا و سیما می‌تواند با صداقت و راستی‌آزمایی مجریان و مدیران احساس متقابل را در مخاطبان به وجود آورد.

استاندار گیلان با تاکید بر شناساندن توانایی این استان با رویکرد فرا استانی و فرا مرزی توسط صدا و سیما، گفت: صدا و سیما و تمام رسانه‌ها باید سفیر و معرف فرهنگ بومی گیلان باشند.

وی نقش صدا و سیما در تقویت خودباوری و فرهنگ‌سازی در جامعه را موثر خواند و تصریح کرد: تولید برنامه‌های پر محتوا با توجه به فرهنگ مردم را حائز اهمیت بوده و ایجاد نشاط و امید و هدایت جامعه به طرف کارآفرینی مهم است.

نجفی همدلی صدا و سیما با دولت در راستای پیشبرد امور گیلان را مشهود دانست و خاطرنشان کرد: فروردین امسال سفر رئیس جمهور به گیلان در صدا و سیما پر رنگ بود.

وی به هفت سال خدمت نصرپور در صدا و سیمای مرکز گیلان اشاره کرد و یادآور شد: نصرپور چهار استاندار را بدرقه کرد اما می‌گوید دوره مدیریت او زود گذشته و چشمان وی اشک‌آلود است.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش مدیران کل سابق مرکز این استان گفت: تقویت روحیه نشاط و امید اجتماعی بسیار مهم است.

وی حضور صدا و سیمای مرکز گیلان در مواقع بحرانی مانند سیل، خشکسالی و برف سنگین را موثر خواند و خاطرنشان کرد: صدا و سیما ضمن انعکاس مشکلات، خدمات فرزندان مردم را نشان دادند.

به گزارش فارس، محسن نصرپور از اردیبهشت 87 مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان بود که جای خود را به علی طلوعی داد و خود به عنوان مدیر کل جدید صدا وسیمای استان خراسان رضوی منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار