تابناک / دلخوش در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه پلمپ تالار محل سخنرانی خود گفت: بنده بر اساس اصل صریح ۶۳ تا ۸۴ قانون اساسی تا پایان این دوره نمایندگی یعنی تاریخ ۷ خرداد نماینده مردم در مجلس هستم.
کد خبر: ۸۲۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 08 February 2020
 

تابناک / دلخوش در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه پلمپ تالار محل سخنرانی خود گفت: بنده بر اساس اصل صریح ۶۳ تا ۸۴ قانون اساسی تا پایان این دوره نمایندگی یعنی تاریخ ۷ خرداد نماینده مردم در مجلس هستم.

 

دهم اسفندماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هتل رستوران ابریشم صومعه سرا به دلیل عدم توجه به مقررات عمومی و برگزاری میتینگ انتخاباتی توسط کاظم دلخوش بنا به دستور مقام قضایی پلمپ گردید.

نماینده صومعه سرا در گفتگو با برخی خبرنگاران نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و بنا بر آنچه که «اسرارامروز» نقل کرده، اظهار کرده است: دستگاههای متولی انتخابات باید بر اساس قانون کار کنند و باعث دلسردی مردم در انتخابات نشوند. چرا با بعضی ها که در طول سه سال گذشته توهین کردند و فحش دادند و وابسته به بیگانه هستند، کانال در فضای مجازی برای هتاکی ایجاد می کنند برخورد قانونی صورت نمی گیرد؟

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها به وظایف قانونی خود آشنا نیستند، یادآور شد: بعضی از آقایان سه سال است که در حال فعالیت برای انتخابات هستند، پیراهن سیاه و سفید داخل ماشین خود دارند و بدون دعوت در عزا و عروسی شرکت می کنند و برخورد قانونی صورت نگرفت.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در مغازه ای اجاره ای و پس از پایان وقت اداری جلسه بنده با مردم برای افزایش شور انتخاباتی را برهم می زنند و مغازه را پلمب می کنند  و حاضرین را به بازداشتگاه بردند.

دلخوش در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه پلمپ تالار محل سخنرانی خود گفت: بنده بر اساس اصل صریح ۶۳ تا ۸۴ قانون اساسی تا پایان این دوره نمایندگی یعنی تاریخ ۷ خرداد نماینده مردم در مجلس هستم اما متاسفانه بر خلاف این قانون و ماده ۵۹ قانون تعزیرات به دستور دادستان، حاضرین در تالار محل سخنرانی بنده را بیرون کردند و حتی قانون را زیرپا گذاشتند و صبح روز بعد، رییس دفتر بنده که از بازاریان محترم و شریف صومعه سرا است را دستبند زدند.

دلخوش با اشاره به اینکه به تلاشهای شورای نگهبان، هیئت های اجرایی و دستگاه های نظارتی احترام می گذارم، افزود: انتخابات را در شرایط فعلی سرد می بینم. در بعضی از بخشها برخوردهای حذفی و سلیقه ای صورت می گیرد و دلسرد کردن مردم در زمان انتخابات خیانت به کشور و نظام است.

وی همچنین با اشاره به زمان کم باقیمانده تا انتخابات مجلس گفت: آیا شور انتخاباتی در دوره های گذشته اینگونه بود؟

دلخوش در پاسخ به سوال در خصوص پخش فیلم پلمپ تالار محل سخنرانی وی با عنوان تخلف انتخاباتی در صدا و سیما، گفت: مدیرکل صدا و سیما انسان توانمند و خوبی است اما در داخل صدا و سیمای مرکز گیلان افرادی حضور دارند که باید مدیریت شوند. پخش به دفعات تصاویر پلمپ غیرقانونی تالار محل سخنرانی بنده در صدا و سیما درست نبود که البته تذکر لازم داده شد و قول دادند روند را اصلاح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار