تابناک / دستگاه های اجرایی استان گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر در حاشیه نماز جمعه امروز رشت در مصلای این شهر میز خدمت برپا کردند.
کد خبر: ۸۲۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 08 February 2020
 
میز خدمت دستگاه های اجرایی استان گیلان در مصلای رشت برپا شد

 

تابناک / دستگاه های اجرایی استان گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر در حاشیه نماز جمعه امروز رشت در مصلای این شهر میز خدمت برپا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دستگاه‌های اجرایی استان گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر در حاشیه نماز جمعه امروز رشت در مصلای این شهر میز خدمت برپا کردند.

معاون استاندار، مدیران کل ۴۱ دستگاه اجرایی، مدیران ستادی استانداری و رؤسای بانک‌های استان گیلان از ساعت ۱۱ صبح جمعه قبل از برپایی نماز جمعه با حضور در مصلای امام خمینی (ره) رشت میز خدمت برپا کرده و بدون واسطه با شهروندان گفتگو و دستورات لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را صاد کردند.

استاندار گیلان در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان‌ها و نهادها به ویژه بخش‌های دولتی خدمات رسانی و پاسخگویی به مردم است، از رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان خواست تا در روز سه شنبه به عنوان روز ملاقات عمومی پاسخگوی مراجعان باشند.

ارسلان زارع با بیان اینکه میز خدمت در اماکن عمومی، مساجد و مصلاها برگزار شود، افزود: گفتگوی بدون واسطه مردم با مسئولان مهم‌ترین هدف برپایی میز خدمت است.

وی در ادامه بر لزوم پیگیری مسئولان برای حل مشکلات و مطالبات مردم تأکید کرد و ادامه داد: با توسعه دولت الکترونیک میزان مراجعات مردمی به دستگاه کاهش یافته و زمینه شفافیت انجام امور و تسهیل در پیگیری مسائل فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار