مدیرعامل نفت‌مسجدسلیمان با گله‌مندی از داوری دیدار تیمش برابر استقلال:
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با انتقاد شدید به قضاوت حمید حاج ملک، داور دیدار این تیم برابر استقلال، گفت: داور به هر خطای بازیکن ما کارت زرد نشان می داد ولی از خطای بازیکنان استقلال با مهربانی می گذشت و با آن ها با ملایمت رفتار می کرد.
کد خبر: ۸۱۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 02 February 2020

مهران نصیریان‌دوست با گله مندی از قضاوت دیدار این تیم برابر استقلال تهران، اظهارکرد: به نحوه قضاوت داور این بازی، به شدت اعتراض دارم. در این دیدار داور به هر خطای بازیکن ما کارت زرد نشان می داد ولی از خطای بازیکنان استقلال با مهربانی می گذشت و با آن ها با ملایمت رفتار می کرد.

وی با بیان این که قضاوت داور این دیدار تامل برانگیز است، ادامه داد: داور، قاضی میدان است و باید عدالت را رعایت کند. در نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار تیم نفت مسجدسیلمان بود اما فکر می کنم باتوجه به این که تماشاگران در نیمه نخست به داور فحاشی کردند، او تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و این گونه سوت زد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان افزود: داور حتی در نیمه دوم، در صحنه ای که بازیکن ما به صورت مشخص با خطای بازیکن استقلال درون محوطه جریمه سرنگون شد، اعتقادی به پنالتی نداشت، در حالی که پنالتی بود. نباید چون حریف ما استقلال بود، تیم ما نادیده گرفته می شد. تیم نفت هم به سختی و با مشکلات مالی در لیگ حضور دارد و کار می کند و نباید داوران هم این گونه قضاوت و شرایط را برای ما سخت تر کنند. داور حتی، عضو تدارکات تیم ما را اخراج کرد که این تصمیم او عادلانه نبود.

وی بیان کرد: داور به هر خطای بازیکن ما، کارت زرد نشان می داد ولی از خطای بازیکنان حریف، با یک تذکر ساده می گذشت. نمی دانم چرا داور باید به این صورت سوت بزند، در حالی که باید عدالت را رعایت می کرد. بازی به این صورت هم نبود که داور تحت فشار باشد و اشتباه کند. آیا دلیل این است که استقلال تیم متمولی است و نفت مسجدسلیمان با چنگ و دندان پیش می رود؟

نصیریان‌دوست با تمجید از عملکرد بازیکنان نفت مسجدسلیمان، گفت: در این دیدار توپ و میدان در اختیار ما بود و چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. استقلال هم تنها دو موقعیت داشت که همان‌ها نیز تبدیل به گل شدند. ناراحتم که تیم مان خوب بازی کرد ولی مسایلی مانع از نتیجه گیری آن شد.

وی عنوان کرد: استقلال در این دیدار وقت کشی می کرد و کجای قانون گفته است که بازیکن را در زمین مداوا کنند؟ بازیکن استقلال را در زمین مداوا می کنند و بعد او کنار خط می رود و سریع وارد زمین می شود. این یعنی اصلا مصدوم نشده است و تمارض می کند. وقت کشی بازیکنان استقلال و این که خود را روی زمین می انداختند، من را یاد بازی تیم های حاشیه خلیج فارس انداخت.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: زمانی که گل اول را به استقلال زدیم، هواداران حاضر در وی آی پی، به اعضای هیات مدیره باشگاه نفت که در جایگاه بودند، توهین کردند. به این رفتار هواداران حریف، گله مند هستیم و این رسم مهمان نوازی نیست. من فکر می کنم باید اصطلاح دیگری برای وی آی پی که جایگاه افراد متفرقه بود، به کار برد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار