سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش نمایش خشنی مقابل استقلال ارائه نکرده است.
کد خبر: ۸۱۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹ 02 February 2020

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم به فکر برد بودند. ما خیلی خوب بازی را آغاز کردیم و معتقدم که از استقلال در نیمه نخست بهتر کار کردیم. گل زدیم و بازی را به خوبی کنترل کرده بودیم که استقلال بر خلاف جریان مسابقه به ما گل زد. در نیمه دوم نیز با یک اشتباه که خودمان انجام دادیم، به استقلال موقعیت دادیم. بازیکنان ما خوب بازی کردند اما تجربه و کیفیت چند بازیکن استقلال کار را به سود آن‌ها تمام کرد. به کادرفنی حریف و هوادارانی که حرمت ورزشگاه را حفظ کردند، تبریک می‌گویم. هوادارانی که فحاشی کردند، لایق همان الفاظ هستند و به آن‌ها تبریک نمی‌گویم و امیدوارم برخورد لازم صورت گیرد تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

او درباره ادامه همکاریش با نفت هم گفت: اتفاقات گذشته تمام شده و در حال حاضر با تمام وجود کار می‌کنم و تا پایان فصل در این تیم هستم. یک سری مشکلات داشتیم که این مشکلات برطرف شد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان با رد صحبت یکی از خبرنگاران که مدعی بود تیمش خشن بازی کرده، گفت: استقلالی ها بیشتر از ما خشن بودند. آسیب دیدگی دیاباته درگیری نبود و کشیدگی ایجاد شد. همیشه از بازیکنانم خواستم که جوانمردانه بازی کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار