فرماندار لنگرود گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری خواهد رسید
کد خبر: ۸۱۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 30 January 2020

افتتاح ۹۷ پروژه همزمان با دهه فجر در لنگرود 

 

تابناک / سیروس شفقی، پنجشنبه ۱۰ بهمن در نشست خبری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه دهه فجر بخشی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: ایران اسلامی در اوج تسلط های شرق و غرب بر کشور عزیزمان با هدایت های بنیانگذار انقلاب اسلامی و در سایه اتحاد و همدلی مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در شش سال استقرار دولت تدبیر و امید در مناسبت های دهه فجر و هفته دولت جمعا ۱۶۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود افتتاح شده است.

فرماندار لنگرود، پروژه های عمران شهری و روستایی، پروژه های مخابراتی، توسعه و بهسازی شبکه های ارتباطی و ... را از مهمترین طرح های افتتاحی در ایام الله دهه فجر در شهرستان لنگرود عنوان و تصریح کرد: لنگرود یکی از شهرستان های موفق در حوزه پروژه های عمرانی است.

شفقی تصریح کرد: پروژه های ملی بسیار مهمی در شهرستان لنگرود هم اکنون در حال اجرا است که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان با همت دستگاه ها در دست احداث هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی در طول چهل سال از عمر انقلاب همواره با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات که نماد پایداری و مقاومت نظام بوده است در سرنوشت کشور خود دخیل هستند.

فرماندار لنگرود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در برگزاری انتخابات باشکوه یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه اراده عمومی ملت است.

شفقی با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات در لنگرود اضافه کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در ۱۵۲ شعبه در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع شعبات در نظر گرفته شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود، ۳۴ شعبه سیار اعم از شهری و روستایی است، یادآور شد: زمینه استفاده از دستگاه احراز هویت در راستای برگزاری انتخاباتی سلامت تر مورد استقاده قرار می گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار