پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در رشت و آستارا تشییع شد.
کد خبر: ۸۱۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 29 January 2020

 

تابناک / پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و مردم مومن، شهیدپرور و ولایتمدار گیلان تشییع شد.

شهدا که راه حق و درستی را تمام و کمال طی کرده‌اند همواره برای ملت ایران جایگاه ارزشمندی دارند و خون پربرکتشان انقلاب را در این سال‌ها از آسیب‌های دشمنان و فتنه‌گران داخلی بیمه کرده است.

جوانانی که با جان، مال، آبرو و در نهایت خون خود درخت انقلاب را تنومند کرده و ریشه آن را مستحکم کردند و تا ابد وسیله تشخیص حق از باطل هستند و حقانیت وجودیشان مانع از آسیب به انقلاب اسلامی می‌شود.

گیلان امروز همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) میزبان پیکر پاک و آسمانی دو شهید گمنام دفاع مقدس بود که با حضور پرشور، عاشقانه و آگاهانه مردم تشییع شدند.

پیکر رزمنده 22 ساله دفاع مقدس که در منطقه فکه و عملیات والفجر به درجه رفیع شهادت نائل شد صبح امروز از مقابل سپاه ناحیه رشت به‌سمت میدان شهدای ذهاب رشت تشییع شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بر پیکر پاک این شهید گمنام نماز خواند و سپس او را در جایگاه ابدی خود یعنی دانشگاه شهید چمران رشت به خاک سپردند.

همچنین شهید گمنام 18 ساله که از منطقه عملیاتی رمضان در منطقه شرق بصره تفحص شده پس از تشییع و اقامه نماز در دانشگاه آزاد آستارا آرام خواهد گرفت.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار