تابناک / در هفته ی گذشته بود که رسانه های منتسب به نماینده لاهیجان و سیاهل به نقل از ایشان ، خبر مجهز شدن بخش دیلمان شهرستان سیاهکل به فیبر نوری را در سطح وسیعی به انتشار گذاشتند .
کد خبر: ۸۱۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 27 January 2020

تابناک / در هفته ی گذشته بود که رسانه های منتسب به نماینده لاهیجان و سیاهل به نقل از ایشان، خبر مجهز شدن بخش دیلمان شهرستان سیاهکل به فیبر نوری را در سطح وسیعی به انتشار گذاشتند .

 

پس از پیگیری های خبرنگار گیل و دیلم با مشاهده ی آرشیو کانال تلگرامی دکتر ذبیح نیکفر لیالستانی ، موضوع جالبی که می توان به عنوان تکرار ادعاهای این نماینده مجلس پیش از تکمیل پروژه های دولتی اشاره نمود این است که ادعای تجهیز بخش دیلمان به فیبر نوری سال ها پیش یعنی در تاریخ ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ توسط این نماینده مجلس طی مصاحبه ی خبری با پایگاه خبری ” در سیاهکل ” عنوان گردیده بود !

ذبیح نیکفر در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل در رابطه با نتایج این دیدار اظهار داشت: با تصمیمات اتخاذ شده؛ به زودی عملیات اجرایی فیبر نوری در بخش دیلمان و #پیرکوه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه کوهستانی سال ها در انتظار اجرایی شدن این پروژه بودند، گفت: با این اقدام؛ سرتاسر مسیر #سیاهکل به #دیلمان و بخش دیلمان و پیرکوه به پیشرفته ترین سیستم مخابراتی مجهز می شوند و مشکل عدم آنتن دهی این مسیر کوهستانی و توریستی برطرف می شود.

نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه گفت: ایجاد فیبر نوری با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی مخابرات گیلان اجرایی می شود و در حفاری و جاگذاری آن نیز توسط کارخانه گیلان سبز دیلمان انجام می شود.

نیکفر تصریح کرد: در عصر ارتباطات؛ دسترسی به اینترنت از جمله خواسته های به حق مردم بخش دیلمان و پیرکوه است که با اجرا شدن این پروژه؛ اینترنت در نقاط مختلف این منطقه کوهستانی در دسترس می باشد.

این در حالیست که سایت خبری این نماینده مجلس نیز با بازنشر این خبر که دو سال پیش مطرح گردیده بود صرفا با ادعای تکرار شده ، جنبه ی تبلیغاتی این گونه اخبار را در آستانه ی انتخابات مجلس یازدهم را بیش از فهم شهروندان شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان در نظر می گیرد .

سوالی که می توان از نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل پرسیده شود این است که زمان اجرایی شدن این پروژه دقیقا چه زمانی است ؟ و حضرتعالی در پیشبرد پروژه ها و طرح های دولتی به عنوان نماینده مجلس دقیقا چه نقشی را ایفا می نمایید ! .

آیا بهتر نیست با توجه به نزدیکی قریب الوقوع انتخابات مجلس شورای اسلامی از ارائه و ادعای مطالب تکراری و شعار های سیاسی – انتخاباتی اجتناب ورزیده شود ؟

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار