مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دفتر مراجع عظام تقلید و علما در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱ 27 January 2020

به گزارش تابناک قم، هم‌زمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره(س) مجلس عزاداری و سوگواری در دفاتر و بیوت مراجع عظام تقلید و علما برگزار می‌شود.

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه است، در دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی، سبحانی و سایر مراجع و علما برگزار می شود.

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از روز دوشنبه 7 بهمن ماه به مدت چهار روز از ساعت 9/30 در دفتر آیت الله علوی گرگانی واقع در کوچه 26 صفاییه برگزار می شود و همچنین مراسم عزاداری شهادت بی بی دو عالم از روز دوشنبه الی چهارشنبه از ساعت 10/30 با شرکت عموم مردم ولایتمدار و ارادتمندان خاندان رسالت در دفتر آیت الله شبیری زنجانی برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری به این مناسبت با حضور آیت الله مکارم شیرازی از روز دوشنبه به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح در مدرسه امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان شهدا(صفاییه) برگزار می شود.

براساس این گزارش مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) به مدت سه روز از روز دوشنبه ساعت 9/30 در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی واقع در کوچه 6 خیابان چهارمردان برگزار می شود.

مراسم سوگواری شهادت بی بی دو عالم در دفتر آیت‌الله‌ وحید خراسانی واقع از روز گذشته آغاز و تا روز چهارشنبه هر روز از ساعت 10/15 برگزار می شود و حجج اسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و میرباقری سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) از روز دوشنبه تا چهارشنبه ساعت 7 الی 8 صبح با حضور آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در مؤسسه امام صادق (ع) واقع در خیابان بلوار امین منعقد می گردد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار