نماینده مردم کرج
نماینده مردم شریف کرج،فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعال شدن مکانیزم ماشه و تهدید اروپایی ها بر پیگیری این بند از برجام فشار مضاعفی بر ایران وارد نمی شود چرا که تحریم ها در حداکثر خود قرار دارد و اروپا با سکوت خود آن را تایید کرده است.
کد خبر: ۸۱۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 26 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد جواد کولیوند در تشریح این خبر اظهار کرد: اگر اروپایی ها اقدامات عملی خود را آغاز نکنند عملا دیگر برجامی باقی نخواهد ماند که مکانیزم ماشه و یا تهدیدات از این دست اهمیتی داشته باشد. ایران ۵گام کاهش تعهدات را برداشته است و اگر اروپا مثل گذشته در حرف با ایران همراه باشد اما در عمل با آمریکا ایران نیز خود را موظف به تعهدات برجامی نمی داند.

وی افزود: تحریم ها در شدیدترین شکل خود قرار دارد و حتی دارو نیز شامل تحریم شده و همه کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت می کنند و در کنار این ها نیز بریتانیا گفته است از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و تحریم های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر دنیا به حقوق جمهوری اسلامی احترام بگذارد و به برجام آن طور که به تایید سازمان ملل رسیده است عمل کند ما نیز تعهدات بین المللی را می پذیریم در غیر این صورت تصمیمات جور دیگری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار