فرمانده سپاه استان سمنان:
سردار حمید دامغانی با بیان اینکه انتقام ما از آمریکا انتقامی راهبردی خواهد بود گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که زیر بار ذلت نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۱۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 26 January 2020

جمهوری اسلامی ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت

به گزارش تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه انتقام ما از آمریکا انتقامی راهبردی خواهد بود که به معنی خروج نظامیان آن‌ها از منطقه است گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که زیر بار ذلت نخواهد رفت.

او با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک رسالت و تکلیف است افزود: یکی از اقدامات امیدآفرین در جامعه همین خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان حوزه خدمت‌رسانی به مردم را بسیار وسیع دانست و گفت: فعالیت در این حوزه نیازمند به همراهی آن با اخلاص در عمل است.

سردار دامغانی تصریح کرد: اگر هر یک از ما در ترویج وحدت در جامعه به درستی به وظیفه خود عمل کنیم همانند این است که نوعی جهاد در تقابل با اهداف دشمنان انجام داده‌ایم؛ چراکه جهاد به معنی تلاشی ویژه در مقابل نیات شوم دشمنان است.

او به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌هایی که دشمنان و سو استفاده کنندگان از این فضا برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه کشور انجام می‌دهند تأکید کرد: باید تلاش و فعالیت در حوزه فضای مجازی را توسعه بخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار