دروغ آمریکایی‌ها کم کم رو می‌شود؛
رسانه‌ها از انتقال شمار بیشتری از نیرو‌های آمریکایی از عراق به آلمان برای درمان در پی حمله موشکی ایران به عین‌الاسد خبر دادند.
کد خبر: ۸۱۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 23 January 2020

نیروهای آمریکایی پس از حمله موشکی ایران برای درمان به آلمان منتقل شدند

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از خبرگزاری رویترز، فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای از انتقال شمار بیشتری از نیرو‌های این کشور از عراق به آلمان برای انجام معاینات پزشکی پس از حمله موشکی ایران در هشتم ژانویه به پایگاه نیرو‌های آمریکایی در عراق خبر داد.

فرماندهی مرکزی آمریکا در این بیانیه بدون اشاره به جزئیات این خبر، اعلام کرد احتمال دارد در آینده مشخص شود شمار بیشتری از افراد (در پی این حمله موشکی) مصدوم شده اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد حدود ۱۲ نفر از نیرو‌های آمریکایی به صورت هوایی به آلمان منتقل شده اند.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه مدعی شد فکر نمی‌کند آسیب مغزی که ۱۱ نیروی آمریکایی در جریان حمله اخیر ایران دچار آن شده اند، جدی باشد!

وی روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در داووس سوئیس خطاب به خبرنگاران گفت: من شنیده ام که آن‌ها سردرد و چیز‌های دیگری (مشکلات دیگری) داشتند. من می‌توانم بگویم این چیز جدی نیست. وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این مسأله را جدی تلقی می‌کند، گفت: آن‌ها به من چند روز پیش خبر دادند. شما باید از وزارت دفاع پرسش کنید.

ترامپ و دیگر مقامات بلندپایه آمریکا در ابتدا و پس از حمله موشکی ایران مدعی شده بودند حمله ایران سبب کشته و یا زخمی شدن هیچ یک از نیرو‌های آمریکایی نشده است؛ اما پس از گذشت مدتی، پنتاگون اعلام کرد ۱۱ نظامی این کشور پس از حمله ایران به پایگاه هوایی عین الاسد، تحت درمان قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار