تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه گیلان بین رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و رئیس دانشگاه گیلان امضا شد.
کد خبر: ۸۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 22 January 2020

تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه گیلان بین رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و رئیس دانشگاه گیلان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از گیلان،‌ تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه گیلان که تابستان سال آینده و با مشارکت حدود هفت هزار دانشجو برگزار می شود بین رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و رئیس دانشگاه گیلان امضا شد.

در این تفاهم نامه که به امضای دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان رسید، میزان اعتبار اختصاص یافته برای برگزاری این رویداد بزرگ،‌ تعهدات طرفین، شیوه اجرا، اسکان، و سایر وجوه المپیاد ورزشی پیش بینی شده بود و مورد تایید دو طرف قرار گرفت.

دکتر مجتبی صدیقی ارتقای شور و استعداد ورزشی دانشجویان را یکی از اهداف اصلی برگزاری این المپیاد برشمرد و تاکید کرد که وزارت علوم حمایت و همراهی همه جانبه بخش های آموزش عالی و سازمان های مرتبط ورزشی در کشور را خواستار است و در این باره رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.

دکتر رضی نیز نگاه دانشگاه گیلان به این المپیاد را فرهنگی ارزیابی کرد و از احداث دهکده ورزشی در جوار دانشگاه گیلان خبر داد.

گفتنی است پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تیر و مرداد سال آینده در 14 رشته ورزشی در بخش دختران و 18 رشته ورزشی در بخش پسران به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار