رئیس دانشگاه ایلام؛
رئیس دانشگاه ایلام گفت: برگزاری استارت آپ و رویدادهای کارآفرینی توسط کمیته امداد نشانه علمی شدن فرایند اشتغال و حرکت برمبنای دانش بنیان شدن کارآفرینی در این نهاد است.
کد خبر: ۸۱۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 19 January 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد علی اکبری اظهار کرد: زمانی بود که ما برای برگزاری یک استارت آپ یا رویداد کارآفرینی در سطح استان تردید داشتیم و با مشکلات زیادی مواجه بودیم اما اکنون خوشبختانه هم اکنون برخی دستگاه‌ها همچون کمیته امداد خود به صورت مستقل استارت آپ برگزار می‌کنند که قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: وقتی کمیته امداد خود متولی برگزاری استارت آپ می‌شود ارزش این این کار صد چندان استارت آپی است که توسط سازمانهای متولی آن برگزار می‌شود واینکار نوید بخش علمی شدن سازو کارهای ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه برگزاری استارت آپ ها در ایلام را ابتدا با ایده پردازی آغاز کرده‌ایم گفت: بعد از گذشته چند سال و تجربیات مفید در این زمینه، استارت آپ ها در ایلام به مرحله پول سازی رسیده‌اند.

رئیس دانشگاه ایلام با عنوان اینکه کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در برگزاری رویدادهای کارآفرینی بسیار موفق بوده است گفت: برنامه ریزی برای برگزاری استارت آپ منطقه‌ای توسط این نهاد با حضور استان‌های غرب کشور در آینده نوید بسیار خوبی برای استارت آپ در ایلام خواهد بود.

علی اکبری با عنوان اینکه دنیای امروز دنیای رقابت است گفت: چنانچه خواستار توسعه و پیشرفت در کشورمان هستیم چاره‌ای جز این نداریم که وارد دنیای رقابت شویم./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار