مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون سه رویداد کارآفرینی برای مددجویان این استان برگزار شده است، گفت: حدود ۴۵۰ نفر از مددجویان دانش آموخته با هدف ورود به عرصه کسب و کارهای نوین در این رویدادهای کارآفرینی شرکت کرده د و ۵۷ ایده کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای نوین شناسایی شده است.
کد خبر: ۸۱۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 19 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی اظهار داشت: تا کنون چند رویداد کارآفرینی و استارت آپ با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل فناوری اطلاعات و شرکت هزاره سوم برگزار و تجربیات ارزنده‌ای در این زمینه به دست آورده است.

وی ادامه داد: این تجربیات ارزنده و موفقیت‌هایی که در این زمینه داشته‌ایم باعث شده است که چند استان غرب کشور از جمله استان‌های خوزستان و لرستان برای برگزاری استارت آپ با میزبانی این استان اعلام آمادگی کند که در آینده نزدیک این استارت آپ منطقه‌ای برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در برگزاری این رویدادهای کارآفرینی به این نتیجه رسیده‌ایم که استعدادهای بسیار خوبی در بین مددجویان دانش آموخته وجود دارد، گفت: هدف ما این است که با برگزاری این رویدادهای کارآفرینی زمینه ورود این مددجویان به عرصه کار و تولید را فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه توانمندسازی خانواده‌های مددجو و ایجاد اشتغال برای آنان همچنان یکی از اصلی ترین اولویت‌های این نهاد است، افزود: در این زمینه برای ورود به کسب و کارهای نوین و دانش بنیان در حال برنامه ریزی و زمینه سازی هستیم که برگزاری اینگونه رویدادهای کارآفرینی در همین ارتباط است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه در غرب کشور نخستین نهادی هستیم که استارت آپ و رویداد کارآفرینی برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: در زمینه اشتغال زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان، جایگاه ویژه ای در سطح کشور داریم./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار