سرمایه گذار و عضو کانون سراسری انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان، گفت: شیرین شهر دارای فرصت های کم نظیری جهت سرمایه گذاری است و سرمایه‌گذاران اگر با نگاه اقتصادی به  این شهر نگاه کنند، متوجه جاذبه های آن خواهند شد.
کد خبر: ۸۱۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 18 January 2020

هاشم سلیمانی فر شامگاه چهارشنبه (۲۵ دی) در آیین افتتاحیه دفتر فروش باغ ویلاهای شیرین شهر، در گفتگو با خبرنگار تابناک در اهواز، اظهار کرد: سال ۸۹ طی قراردادی با شرکت عمران شهرهای جدید کشور به نمایندگی از وزات مسکن و بانک مسکن مرکزی اهواز، قراردادی برای ساخت ۲۰۴ واحد مسکونی منعقد شد.

وی با بیان اینکه این قرارداد در قالب مسکن مهر شیرین شهر منعقد شد، افزود: افزایش قیمت ها در ابتدای سال به دلیل نوسانات قیمت ارز و افزایش نرخ بنزین، ساخت ارزان مسکن مهر با بالا رفتن هزینه ها کند و پروژه ها متوقف شد.

سرمایه گذار و عضو کانون سراسری انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان، ادامه داد: برای اینکه پروژه متوقف نشود، سرعت آن را کم کرده و تسهیلات بانکی بانک مسکن مورد حمایت و رقم آن از ۲۵ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان افزایش داده شد.

وی با اشاره به اینکه این افزایش تسهیلات بانکی در قالب حمایت از مسکن مهر انجام شد، بیان کرد: با این رقم از تسهیلات موفق به پیشرفت فیزیکی ساختمان ها تا ۷۵ درصد شدیم.

سلیمانی فر در ادامه مطلب فوق، گفت: بعد از افزایش قیمت ها در مصالح بخاطر نوسانات ارز، نرخ مسکن در اهواز بصورت تصاعدی بالا رفته و با توجه به تسهیلات و پیشرفت در مسکن مهر شیرین شهر به این نتیجه رسیدیم که متقاضی برای آپارتمان ها و واحدهای مسکونی وجود دارد.

وی با اشاره به بالا رفتن متقاضی برای مسکن مهر شیرین شهر، عنوان کرد: با توجه به این موضوع به نمای شهری رسیدگی‌ کرده و شرکت عمران و وزارت مسکن با همکاری یکدیگر خدمات مورد نیاز شهری را تا جایی که امکان داشت فراهم کردند.

سرمایه گذار و عضو کانون سراسری انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان، عنوان کرد: پرسنل توسعه و نیشکر خوزستان تعداد ۱۰۰ واحد را خریداری کردند و باقی مانده هزینه ها پرداخت و واحد ها تکمیل شدند و در حال تحویل این واحدها هستیم.

وی کابینت ام دی اف، درب ضد سرقت، کف سرامیک، سقف کاذب و کناف و همچنین آسانسور را از امکانات این آپارتمان ها برشمرد و اذعان داشت: خیابان ها آسفالت و پیاده رو به شکل ویژه وجود دارد و برای فضای سبز آن نیز تمهیداتی انجام شده است.

سلیمانی فر از راه اندازی سرویس ایاب و ذهاب برای شهروندان شیرین شهر به منظور سهولت تردد خبرداد و گفت: وجود مدرسه، درمانگاه و بحث امنیتی که توسط نیروی انتظامی تامین شده این منطقه را به یکی از امن ترین نقاط استان تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه محله جدید شیرین شهر در حال راه اندازی است، تشریح کرد: دفتر فروش جدید نیز در این محله راه اندازی شده و سعی بر این است واحد های باقیمانده را با پرداخت جزئی، توسط مردم تکمیل و به مردم واگذار کنیم.

سرمایه گذار و عضو کانون سراسری انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان، تک برگ بودن سند واحدهای در حال واگذاری از نکات مهم این پروژه دانست و تصریح کرد: قابلیت واگذاری سند به مالک وجود دارد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۵۰۰ نفر جمعیت ساکن در شهر بوده و منطقه ای برای احداث باغ ویلا جهت تفریح مردم اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان که شیرین شهر در مرکز این شهر ها قرار دارد، در حال احداث است.

سلیمانی فر به جاذبه و فرصت های بسیار زیاد شیرین جهت سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران اگر با نگاه اقتصادی به  این شهر نگاه کنند، متوجه این فرصت‌ها می شوند و می‌تواند جاذبه زیادی برای آن‌ها داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار