تیم فوتبال سپیدرود در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف تیم نیروی زمینی تهران می رود.
کد خبر: ۸۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 16 January 2020
میزبانی سپیدرود از نیروی زمینی تهران

تیم فوتبال سپیدرود در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف تیم نیروی زمینی تهران می رود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر شنبه هفته آینده ۲۸ دی ماه در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار افزود: پس از اینکه تیم سپیدورد هفته گذشته و در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور میزبان تیم نود ارومیه بود، در دومین هفته متوالی نیز میزبان تیم نیروی زمینی تهران است.

وی بیان کرد: امیدواریم  در این دیدار نیز تیم فوتبال سپیدرود و در بازی خانگی خود برابر تیم خوب نیروی زمینی به برتری دست یابد تا با کسب دومین پیروزی متوالی خود  در دور برگشت این رقابت ها  این پیروزی را جشن بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه روحیه بازیکنان سپیدرود بسیار مناسب است چون این تیم هفته گذشته برابر تیم نود ارومیه به برتری دست یافته و از طرف دیگر پنجره نقل و انتقالات سپیدرودی ها گشوده شده و با توجه به شرایط موجود، همه چیز مهیای پیروزی سرخ پوشان رشتی برابر نیروی زمینی تهران است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: به طور حتم کادرفنی و بازیکنان سپیدرود رشت در دیدار برابر نیروی زمینی با ترکیبی هجومی مقابل این تیم قرار خواهند گرفت تا با حمایت طرفدارانش به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

دیدار خاطرنشان کرد: البته نیروی زمینی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که از کادرفنی و بازیکنان شایسته ای تشکیل شده اما با توجه به اینکه سپیدرود در این دیدار میزبان است، امیدواریم که این تیم از این فرصت نهایت استفاده را برده و برابر حریفش به پیروزی برسد.

وی اظهار کرد: همچنین از طرفداران و تماشاگران خونگرم سپیدرود انتظار داریم که در روز بازی با تیم نیروی زمینی با حضور گسترده خود در ورزشگاه سردارجنگل همانند گذشته از تیم خود حمایت همه جانبه ای کنند تا سپیدرودی ها با پشتوانه و حمایت این طرفداران، برابر نیروی زمینی به برتری برسند.

وی در ادامه گفت: البته تیم سپیدرود در دیدار برابر تیم نیروی زمینی تهران، نوید حیدری را به دلیل محرومیت دراختیار ندارد و همچنین علی بهارمست سرپرست این تیم نیز به دلیل محرومیت در این بازی حضور نمی یابد اما سایر بازیکنان سپیدرود آماده رویارویی با تیم نیروی زمینی تهران هستند. 

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، نیروی زمینی تهران با کسب ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم و سپیدرود رشت با کسب ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار