کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای پس از چندین ساعت مذاکره با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی به این تیم پیوست.
کد خبر: ۸۱۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 13 January 2020
تابناک گیلان / کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای پس از چندین ساعت مذاکره با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی به این تیم پیوست.
 

کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای پس از چندین ساعت مذاکره با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی به این تیم پیوست. اوساگونا که پیش از این سابقه بازی در ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه داشته است به زودی در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر خواهد شد تا زیر نظر مربیان تمرینات خود را آغاز کند.

این مهاجم ۲۹ ساله و ۱۹۴ سانتی‌متری اهل نیجریه سابقه بازی در تیم‌هایی، چون راجا کازابلانکای مراکش، مشلن و وسترلو بلژیک، ام صلال قطر، ذوب‌آهن و ججو یونایتد کره جنوبی را داشته است.

این مهاحم نیجریه‌ای فصل گذشته با پیراهن ذوب‌آهن در ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا ۳ بار موفق به گلزنی شد و در تابستان امسال به تیم کره‌ای ججو یونایتد پیوست. این مهاجم ۱۹۴ سانتی‌متری سابقه دو بازی ملی برای تیم ملی نیجریه را هم در کارنامه دارد.

اوساگوآنا به پرسپولیس پیوست؛ یحیی می آید؟

همچنین روز گذشته روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی تا اینجا پیش رفته که طرفین برای قرارداد به توافق رسیده اند اما امروز باید مدیران پرسپولیس با شهرخودرو این موضوع را نهایی کنند.

باشگاه شهرخودرو خواستار مبلغ بالایی از رضایتنامه است و امروز در نهایت تکلیف گل محمدی با سرخپوشان مشخص می شود. اگر باشگاه شهرخودرو رضایت به جدایی گل محمدی ندهد به طور قطع مسئولان پرسپولیس سراغ گزینه دوم خود می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار