آن‌طور که عضو هیات مدیره شرکت عمران هشتگرد خبر داده عمده ۲۱ هزار واحد در فازهای ۴ و ۷ قرار دارد، واحدها در چند تیپ و با قیمت تمام شده متفاوت عرضه می‌شود تا اقشار مختلف توانمندی خرید را داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 11 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ با وجود آن‌که گفته می‌شود واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در هشتگرد به قیمت تمام شده عرضه خواهد شد، اما با توجه به هزینه‌های کنونی، قیمت‌ها بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان برآورد می‌شود؛ متراژ واحدها نیز به طور میانگین ۷۵ متر مربع خواهد بود.

سهم شهر جدید هشتگرد از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن ۲۱ هزار واحد است که عملیات اجرایی در بخش آماده‌سازی  زمین برای فاز اول ۱۰ هزار واحد آغاز شده است.

محمدعلی حاجی‌زاده هم‌چنین اظهار کرد: فعلا منتظر نتیجه پایش نفرات ثبت نامی در سامانه هستیم. اقدامات اولیه جهت فراخوان و انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی انجام شده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: همان‌طور که بارها وزیر و معاونان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند بهای واحدهای طرح اقدام ملی بر اساس قیمت زمین و ساخت خواهد بود اما تلاش ما در هشتگرد این است که واحدها با کیفیت خوب ساخته شود و قیمت تمام شده به آن‌چه مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند نزدیک باشد.

وی درباره متراژ واحدهای مسکن ملی در هشتگرد اظهار کرد: تخمین اولیه این است که متراژها بطور میانگین ۷۵ متر مربع طراحی شود. جزئیات دقیق  پس از تعیین تکلیف نفرات ثبت نامی علام وانتخاب پیمانکار نیز برابر شیوه‌نامه‌هایی که ابلاغ خواهد شد مشخص می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان این‌که پس از حدود چند ساعت از آغاز نام‌نویسی، ظرفیت ثبت نام در هشتگرد تکمیل شد، افزود: افتتاح مترو هشتگرد تاثیر مناسبی در ارزش افزوده واحدها و رونق این شهر خواهد داشت. اما این‌طور نیست که بعد از افتتاح مترو قیمت خانه در این شهر به یکباره افزایش چشمگیری داشته باشد و این افزایش با ورود سرمایه گذاران بصورت تدریجی خواهد بود در پروژه اقدام ملی نیز قیمت زمین توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین می‌شود با  این حال تمام تلاش ما این است که قیمت تمام شده‌ی ساخت، معقول و متعادل باشد تا اقشار متوسط بتوانند از این طرح بهره‌مند شوند.

به گفته  حاجی‌زاده، قطار گلشهر ـ هشتگرد به طور روزانه پس از افتتاح در شش مرحله به صورت رفت و برگشت فعالیت می‌کند و با نظر بهره بردار تعداد رام‌ها افزایش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار