نیلوفر شهیدی بازیگر سریال «وارش» درباره چگونگی حضور خود در این سریال صحبت کرد.
کد خبر: ۸۱۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 08 January 2020

 به گزارش تابناک سمنان: نیلوفر شهیدی بازیگر سریال‌های تلویزیونیدرباره نقش خود در سریال «وارش» گفت: من در سریال «وارش» نقش شکوفه را بازی کردم؛ «شکوفه» جزو نقش‌هایی است که خیلی دوستش دارم. شکوفه مظهر یک زن ایرانی است؛ صبوری و وقار او بسیار جذاب است. او با وجود اتفاقاتی که برایش در زندگی رخ می‌دهد، پای تمام باورهایش می‌ایستد.

وی ادامه داد: زمانی که بازی در این سریال به من پیشنهاد شد، دو فصل از سریال تصویربرداری شده بود. من قرار بود در فصل سوم آن باشم؛ عوامل این سریال در لاهیجان بودند و من تلفنی قرارداد بستم.

بازیگر سریال «مرضیه» عنوان کرد: بعد از تست گریم و لباس به من گفتند باید کنار مربی لهجه تمرین کنم و من تازه فهمیدم که باید گیلکی صحبت کنم! بازیگران فصل اول با لهجه گیلکی صحبت کرده بودند و من هم باید با لهجه بازی می‌کردم. پیش از این با لهجه‌های مختلفی کار کرده بودم اما تا آن زمان شخصیت گیلکی را بازی نکرده بودم. بعد از تمرین‌هایی که داشتم، به بازار لنگرود می‌رفتم و صحبت‌های مردم را گوش می‌کردم که چگونه با همه صحبت می‌کنند.

وارش

شهیدی اظهار کرد: سریال «وارش» یک عاشقانه است؛ درباره زنی است که اتفاقات بسیاری در زندگی‌اش رقم می‌خورد. تصویربرداری فصل سوم این سریال که من در آن بازی داشتم، حدود ۸ ماه طول کشید.

وی پیرامون تجربه همکاری با احمد کاوری کارگردان این سریال عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوب سریال حضور آقای کاوری به عنوان کارگردان بود. با توجه به اینکه خودشان بازیگر هستند، بازیگران را بهتر درک می‌کنند و این برای یک بازیگر بسیار مهم است. این سریال قصه زیبایی دارد؛ عوامل کاملاً حرفه‌ای هستند و زحمات زیادی برای ساخت این سریال کشیده شده است.

این بازیگر پیرامون وضعیت سینمای کشورمان هم گفت: من بازیگر سینما نیستم؛ سینما برای قشر خاص و محدود است. زمانی که اولین بار در سریال «به کجا چنین شتابان» بازی کردم، کار سینمایی «کوچه ملی» را هم تجربه کردم؛ اما متأسفانه اتفاقات دست به دست هم داد و من در ورود حرفه‌ای به سینما موفق نبودم.

شهیدی در پایان درباره نقش امروز رسانه ها در معرفی یازیگر و نقش آنها در سریال و فیلم سینمایی اظهار کرد: زمانی که من بازیگری را شروع کردم، با امروز که دوستان جدید ما پا به این عرصه می‌گذارند، یک تفاوت بزرگ دارد؛ در زمان ما فضای مجازی به این شکل اصلاً وجود نداشت و اطلاع رسانی به این اندازه نبود. برای پخش اولین سریالم من فقط یک مصاحبه با یک روزنامه داشتم؛ اما خوشبختانه این روز‌ها فضای مجازی برای دیده شدن و پیشرفت به بازیگرانی که در چند سال اخیر وارد این حرفه شدند،  کمک کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار