رقابت‌های لالیگا و جام حذفی انگلیس امشب با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 04 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفان می‌روند. این رقابت‌ها از شب گذشته با بازی تیم‌های فوتبال وایادولید - لگانس و سویا - بیلبائو آغاز شد و فردا هم با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری می‌شود. تیم فوتبال والنسیا در نخستین دیدار‌ از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان ایبار است. والنسیایی‌ها با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی هستند و حریفشان یعنی ایبار هم با ۱۹ امتیاز تیم شانزدهم جدول رده بندی است.

تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف ختافه می‌رود. شاگردان زیدان با ۳۷ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند و تنها ۲ امتیاز با صدر جدول، یعنی جایی که بارسلونا حضور دارد فاصله دارند. کار آن‌ها در بازی امشب خیلی هم آسان نخواهد بود و باید با تیم ششم جدول رده بندی یعنی ختافه بازی کنند.

جدال حساس در دربی کاتالونیا / نیم نگاه رئال مادرید به صدر جدول / کار آسان یاران جهانبخش در جام حذفی

اتلتیکو مادرید در دیگر بازی مهم امشب از ساعت ۲۱ به مصاف لوانته می‌رود. شاگردان سیمئونه در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نکردند و بر خلاف هفته‌های نخست که در جمع مدعیان بودند به میانه‌های جدول رفتند، اما چند برد شرایط آن‌ها را بهتر کرد. آن‌ها اکنون با ۳۲ امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی هستند. حریف آنها یعنی لوانته هم با ۳۶ امتیاز تیم نهم جدول رده بندی است.

آخرین بازی امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه میان تیم‌های فوتبال اسپانیول و بارسلونا در دربی کاتالونیا انجام می‌شود. شاگردان والورده با ۳۹ امتیاز صدرنشین لالیگا هستند و بر خلاف آن‌ها اسپانیول شرایط خوبی ندارد و با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و یکی از نامزد‌های سقوط به دسته پایین‌تر است. البته در این بازی جایگاه ۲ تیم خیلی اهمیت ندارد، زیرا این بازیی یک دربی است و در این گونه شهرآورد‌ها رقم خوردن هر نتیجه‌ای ممکن است.

جدال حساس در دربی کاتالونیا / نیم نگاه رئال مادرید به صدر جدول / کار آسان یاران جهانبخش در جام حذفی

جام حذفی انگلیس

رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس هم امروز و امشب با برگزاری ۲۰ دیدار پیگیری می‌شود. شاگردان سولسشر در منچستر یونایتد میهمان ولوورهمپتون هستند و با توجه به نتایج کسب شده توسط این تیم در چند بازی گذشته کار آسانی در پیش نخواهند داشت. این دیدار از ساعت ۲۱ به وقت تهران پیگیری می‌شود.

منچسترسیتی در دیگر دیدار مهم امشب از ساعت ۲۱ به مصاف پورت وال می‌رود. شاگردان گواردیولا در این بازی کار آسانی خواهند داشت و احتمالا از ترکیب دومشان بهره ببرند. یاران جهانبخش در برایتون از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه میزبان شفیلد ونزدی هستند. احتملا در این دیدار ستاره برایتونی‌ها یعنی جهانبخش به میدان برود.

جدال حساس در دربی کاتالونیا / نیم نگاه رئال مادرید به صدر جدول / کار آسان یاران جهانبخش در جام حذفی

لستر سیتی از ساعت ۲۱ با ویگان بازی می‌کند. آن‌ها این روز‌ها شرایط خوبی دارند و غیر از برد در این بازی انتظاری از آن‌ها نمی‌رود. بورنموث، واتفورد، ساتهمپتون، فولام، هال سیتی و برنلی هم دیگر تیم‌های لیگ برتری هستند که به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه رقابت‌های امشب به شرح زیر است:

بریستول سیتی - شروزبری (۱۶:۰۰)
بیرمنگام - بلکبرن (۱۶:۰۰)
برنلی - نیوپورت (۱۶:۰۰)
میلوال - نیوپورت (۱۶:۰۰)
رودرهام - هال سیتی (۱۶:۰۰)
راچدیل - نیوکاسل (۱۶:۰۰)
برنت فورد - استوک سیتی (۱۸:۳۰)
کاردیف - کارلایل (۱۸:۳۰)
فولام - استون ویلا (۱۸:۳۰)
پرستون - نوریچ (۱۸:۳۰)
ساتهمپتون - هادرسفیلد (۱۸:۳۰)
ردینگ - بلک پول (۱۸:۳۰)
واتفورد - ترانمیر (۱۸:۳۰)
برایتون - شفیلد ونزدی (۱۸:۳۰)
بورنموث - لوتون (۲۱:۰۰)
فلیت وود تاون -پورتموث (۲۱:۰۰)
ولورهمپتون - منچستر یونایتد (۲۱:۰۰)
منچستر سیتی - پورت وال (۲۱:۰۰)
لستر سیتی - ویگان (۲۱:۰۰)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار