فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س):
سردار پاسدار نوعی اقدم گفت: مردم باید نوکر پاکدست و کارآمد انتخاب کنند و مجلس انقلابی بسازند تا دولت انقلابی تشکیل شود چرا که حوادث امروز نتیجه کوتاهی‌های دیروز ما است.
کد خبر: ۸۰۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 30 December 2019

سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم روز دوشنبه در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی، در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز بیان کرد: پیش از فتنه سال ۸۸ در نیمه دوم سال ۸۷ و تنها ۶ ماه مانده به انتخابات، آمریکایی‌ها برای حذف ولایت فقیه و حذف سپاه پاسداران و بسیج، درصدد بودند تا مقدمات لازم را فراهم کنند؛ آنها سراغ دوستان اصلاحات رفتند و از یکی از سران فتنه خواستند در انتخابات سال ۸۸ کاندید شود اما او نپذیرفت زیرا او ادعای رهبری اصلاحات را داشت.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: در آن زمان یکی از سران فتنه نشستی را با جمعی از آمریکایی‌ها، عربستانی‌ها، انگلیسی‌ها و اسراییلی‌ها برگزار کرد و آنها را قانع کردند که در انتخابات موسوی کاندیدای اصلاحات شود اما غربی ها برای این امر ۲ شرط تعیین کردند که یکی در راستای کودتاهای مخملی و رنگین، رنگی انتخاب شود که مورد قبول مردم ایران است و سپس پیشنهاد رنگ  سبز را دادند و تایید شد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه گفت: دیگر شرط غربی ها این بود که اگر موسوی رای نیاورد استارت اعلام تقلب در انتخابات اعلام شده و مردم به خیابان‌ها بریزند و شعارها نیز برنامه‌ریزی شده بود که یا انتخابات منحل شود و یا اگر پیروز شدند ، نظام را به سرنگونی بکشانند؛ استراتژی قیام از درون و فشار از بیرون جزو مصوبات همین نشست بود.

وی بیان کرد: قرار شد پیش از پایان زمان رای گیری در انتخابات سال ۸۸ در روز جمعه تمامی روسای ستادهای موسوی، برنده بودن او را در انتخابات در استان‌ها اعلام کنند و عملیات روانی آغاز شد؛ شامگاه جمعه نیز موسوی در نشست با خبرنگاران پیروزی خود را اعلام کرد و این نیز از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

سردار پاسدار نوعی اقدم گفت: در آن زمان میان اصلاح طلبان اختلاف بود و بعضی‌ها می‌گفتند ما از قبل از انتخابات اعلام کنیم که اعتماد به دولت و نظام نداریم و بازرسان سازمان ملل باید ناظر انتخابات باشند، اما برخی‌ دیگر به این اقدام معتقد نبودند که این موضوع  رد شد.

وی بیان کرد: در نهایت پس از اعلام قطعی آرای انتخابات، روز شنبه مردم معترض با برنامه ‌ریزی به خیابان‌ها ریختند و در ۱۰ میدان مشخص تهران آتش سوزی به راه انداختند؛ شبکه‌های تلویزیونی غربی به صورت مستقیم به مردم دستور آتش زدن ساختمان‌های دولتی و حکومتی را می‌دادند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه گفت: این افراد نه تفکر انقلابی، نه ادبیات اسلامی و نه اعتقادای به شهید و شهادت و ارزش‌های نظام داشتند اما به برکت خون شهدا فساد مالی و اخلاقی باعث شکست آنها شد.

نوعی اقدم ادامه داد: اکنون بی اعتمادی اقتصادی در سرمایه گذاری و کسب و کار و همچنین رکود و تورم و سردرگمی، مردم را کلافه کرده که از دولت می‌خواهیم  این بی اعتمادی را برای مردم برطرف کند.

وی افزود: آمریکا ناو جنگی خود را وارد خلیج فارس کرد و می‌گفتند که آمریکا می‌خواهد به ایران حمله کند، اما این مردم هیچ هراس و عکس ‌العملی ندارند چرا که به قدرت دفاعی کشوراعتماد دارند اما همین مردم در فضای مجازی و اعلام گران شدن روغن به فروشگاه ها هجوم می آوردند چرا که می‌دانند کسی نمی تواند جلوی افزایش قیمت ها و گرانی ها را بگیرد

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه درباره گرانی بنزین نیز گفت: تصمیم گرانی بنزین از نظر ما یک خیانت است؛ ما با گران شدن بنزین مخالف نبودیم اما چرا به مردم دهن کجی و بی‌محلی می کنند و چرا نظر کارشناسی نداده و مردم را تحریک می‌کنند.

وی ادامه داد: سرویس‌های ضدجاسوسی و جاسوسی عربستان در چهارم آبان اعلام کردند که برای ۲۴ آبان در ایران برنامه هایی دارند که تکلیف رژیم ایران مشخص می شود.

وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب به موقع وارد صحنه نمی‌شد و خود را فدا نمی‌کردند این جنگ خیابانی ماه‌ها در کشور جاری و ساری بود؛ رهبرمعظم انقلاب تصمیم خطای یک قوه را به سه قوه تعمیم داد چرا که از نقشه خبردار شد.

وی بیان کرد: اصلاح طلبان انقلابی، شهید داده و دلسوز نظام باید سفره خود را از اصلاح طلبان فتنه گر جدا کنند؛ اکنون در نظام و انقلاب مشکلی نداریم بلکه در انتخاب مشکل داریم و امروز بهترین زمان است که مردم سرنوشت خود را انتخاب کنند.

سردار پاسدار نوعی اقدم گفت: مردم باید نوکر پاکدست و کارآمد انتخاب کنند و مجلس انقلابی بسازند تا دولت انقلابی تشکیل شود چرا که حوادث امروز نتیجه کوتاهی‌های دیروز ما است.

وی همچنین گفت: امام خمینی(ره) ما را نوکر ملت تربیت کردند چرا که رزمندگان حاضرند ۱۰۰ باز جان خود را فدا کنند تا روی یک کودک ایرانی غبار غم و غبار ناامنی ننشیند.

وی افزود: ما فدایی و خدمتگذار ملت ایرانیم و خوزستان را کربلای ایران ، شلمچه را گودال قتلگاه و بین شلمچه و خرمشهر را بین‌الحرمین می‌دانیم .

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه ادامه داد:خوزستان در استقرار نظام ، استحکام و تقویت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در جنگ سخت و نرم و در مسایل فرهنگی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در خط مقدم دفاع قرار دارد.

وی افزود: خوزستان همواره در طول تاریخ مورد هدف دشمن قرار داشته اما مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان در تمامی صحنه‌ها مدافع نظام و انقلاب بوده اند.

سردار پاسدار نوعی اقدم بیان کرد : امام خمینی (ره) فرمودند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و اکنون نیز رزمندگان مدافع حرم خوزستانی در سوریه ، دین خود را به اهل بیت(ع) ادا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار