جواد عاشوری با تاکید بر اینکه روزانه ۷۰ الی ۸۰ تن مرغ در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع میشود، گفت: جوجه ریزی هم به خوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۸۰۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 24 December 2019
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: فراوانی مرغ در بازار همدان سبب کاهش قیمت این کالا نسبت به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار شده است.

به گزارش تسنیم، عاشوری با بیان اینکه نرخ هرکیلوگرم مرغ گرم در ستاد تنظیم بازار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین و اعلام شده است، اظهار داشت:، اما فراوانی مرغ در بازار همدان این قیمت را شکسته است.

وی با بیان اینکه در برخی از فروشگاه‌ها هر کیلو مرغ با قیمت کمتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه میشود، عنوان کرد: قیمت هرکیلو ران مرغ نیز به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه در شب یلدا نیز بازار مرغ به خوبی مدیریت شد و هیچ گونه کمبودی نداشتیم، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود قیمت مناسب مرغ تا ماه‌های آینده پایدار باشد.

عاشوری با تاکید بر اینکه روزانه ۷۰ الی ۸۰ تن مرغ در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع میشود، گفت: جوجه ریزی هم به خوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: حداکثر قیمت مرغ در بازار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است، بنابراین فروش مرغ با قیمتی بیش از این نرخ با هر عنوان و بهانه‌ای مانند مرغ شمال، مرغ زنجان و ...، تخلف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار