رئیس اداره پست بندرانزلی توزیع کارت سوخت را یکی از ماموریت های این اداره دانست و گفت: حدود 600 کارت سوخت در باجه معطله اداره پست شهرستان بندرانزلی وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 15 December 2019

عبدالرحیم آرسونی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی، اظهار کرد: توزیع کارت سوخت توسط اداره پست بندرانزلی در دستورکار قرار دارد و تاکنون حدود 10 هزار کارت در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه تحویل کارت سوخت با ارائه مستندات هویتی و مالکیتی انجام می‌شود، گفت: حدود 600 کارت سوخت در باجه معطله اداره پست شهرستان بندرانزلی وجود دارد.

این  مقام مسئول با اشاره به اجرای سامانه سیماک در سطح شهرستان بندرانزلی، تصریح کرد: سیماک سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور بوده و در واقع یکی از شاخه های اصلی دولت الکترونیک در حوزه املاک و اماکن است که انزلی به عنوان دهمین شهرستان گیلان، اجرای این پروژه را در دستور کار دارد.

رئیس اداره پست شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: سیماک از مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که در سال 96 مصوب و به دولت جهت اجرا ابلاغ شد. دولت نیز اجرای طرح مذکور را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت پست واگذار کرد.

وی افزود: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی که در این سامانه نقش دارند، مردم به عنوان ارباب رجوع می توانند استعلامات خود در زمینه املاک را از این سامانه پیگیری کنند و دفاتر پیشخوان هم مباحث ملکی را در این سامانه انجام می دهند.

آرسونی با اشاره به ویژگی های اجرای مراحل صدور مجوز توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه سیماک گفت: در این سامانه مراحل با شفافیت کامل و با رعایت ضوابط غیرقابل دخل و تصرف و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تمام پرداخت‌ها نیز الکترونیکی است.

رئیس اداره پست بندرانزلی گفت: سیماک برای استعلامات بین دستگاهی است که برای تسریع در طرح های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی، گردشگری، مدیریت مشاغل و صنوف انجام می‌شود و 28 دستگاه در این سامانه باید فعالیت داشته باشند که با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی لازم در شهرستان انجام شده است.

آرسونی با اشاره به اینکه 25 و 26 آذرماه دوره آموزشی سه ساعته برای ادارات شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آموزش دهیاران و مسئولان فنی بخشداری ها همچنین آموزش دفاتر پیشخوان در اجرای موفق سیماک مورد توجه قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار