بازار‌های داخلی امروز شاهد نوسانات متعددی در مارکت‌های مختلف بودند.
کد خبر: ۸۰۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 09 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی‌های بانکی امروز قیمت فروش دلار را ۶۰۰ تومان افزایش دادند و قیمت آن را ۱۳۵۵۰ تومان تعیین کردند. قیمت خرید دلار نیز توسط صرافی‌های بانکی ۴۵۰ تومان تعیین شد که باعث شد قیمت خرید دلار ۱۳۲۰۰ تومان تعیین شود. قیمت خرید یورو نیز در صرافی‌های بانکی با افزایش ۲۵۰ تومانی همراه بود و ۱۴۵۰۰ تومان تعیین شد. قیمت فروش یورو، اما افزایش بیشتری را به خود دید و با افزایش ۴۰۰ تومانی ۱۴۸۵۰ تومان تعیین قیمت شد.


در بازار آزاد، اما افزایش بیشتری را شاهد بودیم به طوری که دلار هم اکنون ۱۳۷۰۰ تومان معامله می‌شود. قیمت یورو نیز با افزایش همراه بود به نحوی که با ورود به کانال ۱۵۰۰۰ قیمت آن به ۱۵۲۰۰ تومان رسید.
در بازار طلا، اما نوسانات بیشتر مشهود بود به طوری که هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۶۰۰۰ تومان افزایش به ۲۰۳۹۰۰۰ تومان رسید. به تبع آن هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۴۴۰۰ تومانی همراه بود و ۴۷۱۰۰۰ تومان قیمت خورد.


هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با افزایش ۳۶۰۰۰ تومانی ۴۶۵۶۰۰۰ تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه طرح قدیم برخلاف دیگر بازار‌ها با کاهش جزیی همراه بود و با کاهش ۱۹۰۰۰ تومانی ۴۲۶۹۰۰۰ تومان تعیین قیمت شد.
نیم سکه و ربع سکه نیز امروز از افزایش‌ها بی بهره نماندند. نیم سکه با افزایش ۲۰۰۰۰ تومانی به ۲۴۹۸۰۰۰ تومان رسید و ربع سکه با افزایش ۱۰۰۰۰ تومانی ۱۵۹۹۰۰۰ تومان قیمت خورد.


در بازار‌های جهانی، اما پس از دو روز تعطیلات شاهد افزایش قیمت در اکثر مارکت‌ها بودیم. انس طلا که با کلوز ۱۴۵۸ دلاری به استقبال تعطیلات رفته بود پس از بازگشایی بازار‌ها با افزایش ۴ دلاری همراه بود و هم اکنون ۱۴۶۲/۴۸ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار