هادی فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
شهردار منطقه ۶ از روند ایجاد کانال و تلاش‌های شهرداری منطقه ۶ برای رفع آبگرفتگی در حین از بارندگی‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 09 December 2019

 

 

هادی فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حوزه آب‌های سطحی و مهار بارندگی اخیر، شهرداری منطقه ۶ اقدام به لوله گذاری از شهرک جانبازان کرد و ۱۱۰۰ لوله خریداری کردیم.

 

وی افزود: آب‌های سطحی به رودخانه قره سو هدایت می‌شود و همچنین ۱۲۰۰ کانال u. خریداری و آب‌های جمع شده را از پارک مهر انتقال می‌دهیم. این کار از ایجاد آبگرفتگی جلو گیری می‌کند.

 

این مسئول ادامه داد: در حوزه دفع آب‌های خیابان طالقانی، قبلا دور میدان شاهد، آبگرفتگی داشتیم و این آب از طریق لوله گذاری (لوله ۴۰۰) به خیابان شاهد متصل شده است و آبگرفتگی در درب مسجد چهارمین شهید محراب مهار شد. همچنین کانال دیگری در خیابان کاشانی قرار دادیم که عرض این کانال از ۶۰ سانت به ۹۰ سانت الی ۱ متر افزایش یافت.

 

شهردار منطقه ۶ با اشاره به تلاش مدیران اسبق در مهار آبگرفتگی کانال ها، یادآور شد: این اقدام باعث رضایت مغازه داران شد. در میدان رسالت نیز از دو طرف آب با هم برخورد و آب بلوار گلها، شهرک جانبازان، و آب‌های سطحی خیابان شاهد نیز با هم برخورد می‌کرد. این امر باعث می‌شد در میدان رسالت آبگرفتگی ایجاد شود.

 

فرهنگیان در پایان تاکید کرد: در بارندگی دیروز تمامی کانال‌ها در منطقه ۶ بدون آبگرفتگی بودند؛ و اگر آبگرفتگی ایجاد شد به دلیل حجم زیاد آب‌ها بود.
چون آب‌های سطحی میدان آزادگان، دولت آباد و دیزل آباد با هم برخورد می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار