محمود قاسم نژاد روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه این تعداد داوطلب برای ۱۳ کرسی نمایندگی در استان ثبت نام کرده اند، افزود : از مجموع داوطلبان ثبت نامی ، ۴۰۶ نفر مرد و ۴۹ نفر زن هستند.
کد خبر: ۸۰۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 08 December 2019

ثبت نام ۴۵۵  داوطلب نمایندگی  گیلان در انتخابات 

 

محمود قاسم نژاد روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه این تعداد داوطلب برای ۱۳ کرسی نمایندگی در استان ثبت نام کرده اند، افزود : از مجموع داوطلبان ثبت نامی ، ۴۰۶ نفر مرد و ۴۹ نفر زن هستند.

 وی تصریح کرد : برای حوزه انتخابیه شهرستان رشت ۴۴ نفر برای هر کرسی مجلس  و در حوزه انتخابیه فومن و شفت ۲۳ نفر داوطلب شده اند و به طور متوسط تعداد داوطلبان برای هر یک از ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس در استان ۳۵ نفر می باشد.

 
 

وی بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را مربوط به حوزه انتخابیه رشت با تعداد ۱۳۱ داوطلب عنوان  و تصریح کرد : تعداد داوطلبان در آستارا  ۴۱  نفر، آستانه اشرفیه ۲۶ داوطلب، بندرانزلی ۳۱ نفر ، رشت ۱۳۱ ، رودبار ۳۳ ، رودسر و املش ۴۲ نفر ، صومعه سرا ۲۴ نفر، طوالش،  رضوانشهر و ماسال ۳۶ نفر ، فومن و شفت ۲۶ ، لاهیجان و سیاهکل ۳۲ و لنگرود ۳۶ نفر است.

وی به جوان ترین و مسن ترین داوطلب این دوره از نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را به ترتیب مردی ۳۰ ساله از حوزه آستارا و مردی ۷۰ ساله از رشت عنوان کرد .

 قاسم نژاد تصریح کرد: همچنین جوان ترین زن داوطلب نیز ۳۱ ساله از بندر انزلی  و مسن ترین زن  ۵۷ ساله  از  حوزه انتخابیه رشت است.

ادامه دارد ..

برچسب ها: انتخابات مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار