ملوانان این روزها راضی به کمتر از سه امتیاز در بازی های خود نمی شوند. آنها 12 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را در بازی های اخیر خود به دست آوردند.
کد خبر: ۸۰۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ 07 December 2019

 

ملوانان این روزها راضی به کمتر از سه امتیاز در بازی های خود نمی شوند. آنها 12 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را در بازی های اخیر خود به دست آوردند.

 

به گزارش "ورزش سه"، انزلی چی ها حالا می توانند ادعا کنند که به هیچ حریفی باج نمی دهند. تیمی که از ابتدای لیگ روزهای عجیب و پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود حالا در هر بازی فقط و فقط به امید برداشتن سه امتیاز بازی پا به میدان می گذارد.

 

انزلی چی ها که چند بازی ابتدایی را ناموفق پشت سر گذاشته بودند پس از حضور تیم جدید و البته معروف و محبوب خود یعنی پژمان نوری، مازیار زارع و محمد احمدزاده، 5، 6 بازی ابتدایی را با ناکامی به انجام رساندند تا اینکه وقت گل کردن آنها فرا رسید. کسب 12 امتیاز از 15 امتیاز اخیر نشان می دهد که مثلث محبوب انزلی چی ها بالاخره توانست راه موفقیت را به تیم و بازیکنان خود ملکه ذهن کند و به همین دلیل حالا در هر بازی به امید رسیدن به امتیازات کامل بازی های خود را آغاز می کنند.

 

 

قوهای سپید از بازی هفته یازدهم و دیدار حساس داخل استانی موسوم به ال گیلانو روند صعودی خود را آغاز کردند. آنها پس از برد ارزشمند و البته پرحاشیه برابر سپیدرود رشت، در کرمان سه امتیاز بازی را به مسی ها دادند اما پس از آن در سه دیدار پیاپی موفق شدند برابر تیم های آلومینیوم اراک، نیروی زمینی تهران و رایکای بابل به برتری رسیدند و در نهایت می توان کسب 12 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را در 5 دیدار اخیر خود به دست آوردند.

 

پیش از اوج گیری ملوانان آنها با 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی جاخوش کرده بودند اما در حال حاضر با چهارده امتیاز ضمن کندن خود را از کف جدول، هرچند فعلا به دلیل تفاضل گل کمتر در رده شانزدهم جدول قرار دارد موجبات صعود به رده های میانی جدول را برای خود مهیا کرد چرا اختلاف امتیاز این تیم با تیم های میانه جدول در حد 4 و 5 امتیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار