تابناک / صبح امروز سه شنبه دوازدهم آذرماه ۹۸ جلسه هم اندیشی در باره بررسی مسائل مربوط به مدیریت پسماندهای رشت در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 04 December 2019
 
  تابناک / صبح امروز سه شنبه دوازدهم آذرماه ۹۸ جلسه هم اندیشی در باره بررسی مسائل مربوط به مدیریت پسماندهای رشت در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت این نشست با حضور مهندس رجب صلاحی معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار و شماری از مدیران شهرداری رشت در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان برگزار شد.

در این نشست مهندس علی اوسط مقدم بر حمایت و پشتیبانی استانداری گیلان از مدیریت پسماندها در کلانشهر رشت تاکید کرد و گفت: ما تلاش می کنیم تا طرح ها و پروژه های مرتبط با مدیریت پسماندها با جدیت دنبال شوند.

دکتر ناصر حاج محمدی هم به اهمیت ساماندهی زباله ها و نحوه درست مدیریت آنها برای حفاظت از محیط زیست شهری اشاره کرد و گفت: موضوعات مرتبط با مدیریت پسماندها همچون پیگیری ساخت زباله سوز، ایجاد تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان و روند پیشرفت کارها در کارخانه کود آلی از برنامه های مهم شهرداری است.

شهردار رشت با تاکید بر جدیت مدیریت شهری در ساماندهی دفنگاه زباله های سراوان خواستار پیگیری و حمایت همه دستگاه های مرتبط از طرحها و برنامه ها در این زمینه شد.

گفتنی است در این نشست معاون سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور خواستار مشخص شدن کارهایی که باید پیگیری شود، گردید.

همچنین در زمینه نیروگاه زباله سوز رشت تاکید شد که این نیروگاه با دو نگاه و دیدگاه در رشت دنبال می شود؛ اول مبنا قرار دادن تولید برق و دوم مبنا قرار دادن سوزاندن زباله ها به میزان ۶۰۰ تن زباله در روز.

شایان گفتن اینکه در این نشست شهردار رشت همچنین گزارشی از بهبود فعالیت کارخانه کود آلی و افزایش ظرفیت آن ارائه کرد.

 
 
 
 
 
   

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار