تابناک / با برگزاری نشستهای هم اندیشی و دوره های آموزشی، روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت هماهنگ تر و منسجم تر می شوند.
کد خبر: ۸۰۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 04 December 2019
 
  تابناک / با برگزاری نشستهای هم اندیشی و دوره های آموزشی، روابط عمومی معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت هماهنگ تر و منسجم تر می شوند.
 
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، صبح روز سه شنبه دوازدهم آذر ماه ۹۸ به دعوت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مدیران واحد روابط عمومی معاونتها، مدیریتها، مناطق و سازمانهای شهرداری رشت، گرد هم آمدند تا مسائل و مشکلات مرتبط با بخش اطلاع رسانی و تولید خبر را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

علیرضا قانع در این نشست با اشاره به اینکه جلسه یاد شده، دومین جلسه در راستای همکاری و هماهنگی برای اطلاع رسانی منسجم و یکدست در شهرداری رشت است، گفت: آیین نامه داخلی برای تهیه و تدوین خبر و بارگذاری آن در پورتال و زیرپورتالهای پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رشت تهیه و تدوین شده که در اختیار شما قرار گرفته است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به اینکه برای انسجام بهتر و بیشتر همه روابط عمومی های وابسته به مدیریت شهری، تلاش می کنیم دوره های آموزشی ویژه برای تقویت بنیه کار حرفه ای آنها برگزار شود.

وی گفت: برگزاری این جلسات زمانی موثر و مفید خواهد بود که از هم‌ کمک بگیریم و تجارب خود را نیز به هم انتقال دهیم تا به نوعی درجهت هم افزایی نیروها و امکانات حرکت کنیم.

قانع افزود: اگر قرار است خبرهای یک خانواده بزرگ همچون شهرداری رشت را پوشش دهیم باید همکاری و هماهنگی ما در اوج باشد، چون هر یک از ما عضوی از این خانواده هستیم و برای اطلاع رسانی خوب، درست و حرفه ای همه این اعضا باید با همه هماهنگ و همراه باشند.

گفتنی است در این نشست تک تک مدیران روابط عمومی حاضر به طرح مسائل و دیدگاه های خود پرداختند.

مشخص نبودن شرح وظایف، نداشتن امکانات و تجهیزات لازم همچون دوربین‌ عکاسی، کم بدون نیرو که در بسیاری از موارد روابط عمومی تنها با یک نفر کار خود را دنبال می کند، درخواست بودجه و در اختیار نهادن تنخواه گردان، برگزاری دوره های آموزشی و تورهای خبری، ارائه پکیج های آموزشی و فرهنگی، درخواست جلسه مستقل روابط عمومی ها با شهردار رشت، تجربه اندوزی با سفر به شهرهای مختلف، جلوگیری از تفویض کارهای متفرقه به روابط عمومی ها همچون تهیه آمارهای مختلف و مداوم، سخت بودن جمع آوری اطلاعات در شرایطی که همکاری کمی با روابط عمومی صورت می گیرد، انگیزه دادن و ایجاد شور و اشتیاق بین روابط عمومی ها، بهره گیری از رسانه های فضای مجازی و... موضوعاتی بودند که هر یک از شرکت کنندگان این نشست مطرح کردند.

در پایان این نشست هم مدیر روابط عمومی شهرداری رشت قول داد که نهایت تلاش خود را برای بهبود عملکرد و راندمان‌ کاری برای اطلاع رسانی، برگزاری دوره های آموزشی و همچنین برگزاری جلسه روابط عمومی ها با شهردار رشت به کار گیرد.

گفتنی است در این‌ نشست بر تداوم برگزاری جلسات آینده برای حصول به نتیجه و حل تک تک‌ مسائل، تاکید شد. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار