ثبت ‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ۱۶ آذر در آستارا آغاز شد و در سومین روز چهار نفر با مراجعه به دبیرخانه ستاد انتخابات این شهرستان، داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۰۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 04 December 2019

تابناک / زنگ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰ آذر در سراسر کشور به صدا در آمد و تا پایان روز سوم یازده داوطلب در حوزه انتخابیه بندر آستارا ثبت نام کرده اند.

 

 
ثبت ‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ۱۶ آذر در آستارا آغاز شد و در سومین روز چهار نفر با مراجعه به دبیرخانه ستاد انتخابات این شهرستان، داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.

 

با ثبت نام چهار داوطلبی که امروز انجام شد، تعداد داوطلبین ثبت نامی از حوزه انتخابیه بندر آستارا به یازده نفر رسید.

 

موسی طیارزاده با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد الهیات و معارف اسلامی نخستین داوطلبی بود که در روز سوم با حضور در فرمانداری آستارا ثبت نام کرد.

 

از دیگر کسانی که امروز داوطلب انتخابات مجلس شدند، سید صفر مکتبی اصل با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد علوم اجتماعی، امیر ساسانیان با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و شاپور مرحبا با مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد( ماده ۲۸ تبصره ۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی: هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات مجلس) بودند.

 

در ۲ روز گذشته نیز اسد معانی با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت دولتی- مدیریت مالی، امید گرویان با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت دولتی ـ توسعه منابع انسانی، کیومرث خانی امین جان با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مهندسی هوا فضا، یعثوب گل گشتی با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد علوم سیاسی، غلامرضا مرحبا با مدرک تحصیلی دکتری مدیریت بازرگانی، کورش پاک بین با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مهندسی شیمی و بهروز آقابیگ زاده با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی با مراجعه به فرمانداری آستارا برای شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کردند.

 

ثبت نام از داوطبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۱۶ آذر ادامه دارد و پیش بینی می شود در روزهای باقی مانده، تعداد ثبت نامی ها در حوزه انتخابیه آستارا افزایش یابد.

 

از چهره های شناخته شده این لیست می توان به اسد معانی معاون پیشین توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و مدیر کل سابق دیوان محاسبات استان گیلان و شاپور مرحبا نماینده ادوار مجلس اشاره کرد که با حضور در دبیرخانه ستاد انتخابات آستارا ثبت نام کردند.

 

نرم افزار ثبت نام موبایلی از داوطلبین مجلس شورای اسلامی بر روی پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir نیز در راستای سهولت ثبت نام داوطلبین در دسترس قرار گرفته است.

 

داوطلبین با مراجعه به سایت مذکور می توانند پیش ثبت نام را با استفاده از موبایل انجام داده داده و پس از ثبت موفق اطلاعات و دریافت کد رهگیری جهت ثبت نام نهایی به محل های ثبت نام مراجعه کنند.

 

داوطلبان می‌توانند برای اعلام داوطلبی خود به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه کنند.

 

گفتنی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند سال‌جاری برگزار می شود.

مردم بندر آستارا در انتخابات‌ دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۸۲ درصد مشارکت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار