تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۸۰۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 03 December 2019

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۱۲ آذر ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

شکارچی که شکار شد

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۲ شکارچی به شکارگاه ترب‌گوده این شهرستان رفته بودند که یکی از شکارچیان به علت تاریکی هوا و نبود دید کافی اشتبا‌ها به همکارش از فاصله حدوداً ۳۰ متری شلیک کرد که موجب مرگ وی شد.

او، با بیان اینکه این شکارچی ۳۶ ساله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی بندرانزلی ضارب ۲۳ ساله را که از محل حادثه متواری شده بود بعد از ۲ ساعت در بیشه‌زار‌های اطراف این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی، با اشاره به اینکه متهم به جرم انتسابی خود اعتراف کرد، تصریح کرد: اسلحه شکاری متهم بدون مجوز است.

کشف ۷۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در صومعه‌سرا


سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: ماموران پلیس آگاهی این تعداد بیت کوین را که در یک مرغداری متروکه در این شهرستان نگهداری و خرید و فروش می‌شد کشف و ضبط کردند.

او، با بیان اینکه در این زمینه متهم ۴۷ ساله دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است، افزود: ارزش این تعداد بیت کوین کشف شده ۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در رضوانشهر

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: مأموران انتظامی این شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق را در بازرسی از یک کامیونت ایسوزو که در حال بارگیری سوخت در یک انبار بود کشف و ضبط کردند.

او، با بیان اینکه این مقدار سوخت قاچاق از نوع نفت سفید است، افزود: در این راستا ۲ متهم ۲۹ و ۳۱ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان با ۲۲ فقره سرقت در لاهیجان

سرهنگ رسول عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان امروز گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان سارقان ۳۸ و ۴۰ ساله را که با همکاری هم از خانه‌ها و اماکن خصوصی سرقت می‌کردند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

او افزود: این ۲ سارق به ۲۲ فقره سرقت و فروش وسایل به یک مالخر ۴۵ ساله در لاهیجان اعتراف کردند که ماموران به کمک متهمان، این مالخر را هم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های پلیس می‌توان از بسیاری سرقت‌ها جلوگیری کرد.

سرهنگ رسول عزیزی تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک می‌توانند موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار