تابناک / شفت- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از طرح «هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار» در این استان خبر داد و گفت: به دنبال تربیت خبرنگاران بسیجی برای تقویت جبهه انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۰۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 03 December 2019
 
طرح «هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار» در گیلان اجرایی می شود

 

تابناک / شفت- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از طرح «هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار» در این استان خبر داد و گفت: به دنبال تربیت خبرنگاران بسیجی برای تقویت جبهه انقلاب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار امین یادگاری صبح سه شنبه در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در شفت با اشاره به اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار» در سطح پایگاه‌ها مقاومت بسیح، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح فراهم کردن زمینه پیشرفت رسانه‌ای مناطق کم‌برخوردار است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران خبرگزاری بسیج، افزود: در تلاشیم تا بتوانیم در هر پایگاه بسیج یک خبرنگار را تربیت کنیم.

سرهنگ یادگاری با تاکید بر لزوم هم‌افزایی خبرنگاران در راستای تقویت رسانه‌ای جبهه انقلاب، گفت: ترویج تفکر انقلاب اسلامی در راستای مقابله با دشمنان خارجی و معضلات اجتماعی از جمله اهداف تربیت خبرنگاران بسیجی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج باید به دنبال نوآوری برای جذب افکار عمومی باشند، تصریح کرد: نوآوری سبب می‌شود تا ایده‌های انقلاب اسلامی با رویکرد جدید در میان عموم مردم به ویژه نسل جوان ترویج پیدا کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان رسالت اصلی خبرگزاری بسیج را انتشار اخبار خدمت‌رسانی سپاه قدس گیلان دانست و گفت: از جمله نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند ترویج و اعلام خدماتی است که از سوی سپاه و بسیج به مردم ارائه می شود.

یادگاری تربیت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بسیجی را از جمله اهداف مهم سپاه قدس گیلان دانست و افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات سپاه و بسیج سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار