مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان :
تابناک / مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : تسهیل‌گری در سرمایه گذاری باید در اولویت اقدامات و برنامه‌های مدیران و کار شناسان دستگاههای اجرایی باشد.
کد خبر: ۸۰۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 03 December 2019
تسهیل‌گری در سرمایه گذاری باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد/ناهماهنگی‌ها موجب نارضایتی و فرار سرمایه گذار از استان می‌شود

تابناک / مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : تسهیل‌گری در سرمایه گذاری باید در اولویت اقدامات و برنامه‌های مدیران و کار شناسان دستگاههای اجرایی باشد.

 

دکتر یونس رنجکش در کارگروه فنی سرمایه گزاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در استانداری و فرمانداری‌ها در سطوح مختلف در راستای رفع موانع و تسهیل در سرمایه‌گذاری‌ها افزود : بسیاری از این اقدامات بر اساس ضوابط دستگاه‌های اجرایی قابل بر طرف شدن است.

وی اظهار داست : نباید با برداشت‌ها و تفسیرهای شخصی و بدون در نظر گرفتن شرایط و اقتضای زمان و مکان سرمایه گذاری‌ها را معطل کرد.

وی ادامه داد: روزانه جلسات متعددی در زمینه رفع مشکلات سرمایه گذاری‌ها در استان بر گزار می‌شود که می‌توان با تفسیر و برداشت درست از قوانین و دستورالعمل‌ها و هدایت و راهنمایی متقاضیان مشکلات و ابهامات پیش روی سرمایه گذاری‌ها را برداشت.

رنجکش با تاکید بر هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات و هماهنگ‌سازی قوانین و مقررات سازمانی خواستار مشارکت و همراهی‌های بیشتر در سطوح مختلف تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های بین دستگاه‌های اجرایی شد.

بیشتر بخوانید:

  • مجوز 118 مجتمع گلخانه ای در استان
  • ۱۱۸ مجتمع گلخانه ای در قزوین مجوز فعالیت دریافت کرده اند

این مسوول یاد آور شد : گاهی پس از برگزاری جلسات متعدد و صدور مصوبات مختلف برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری متاسفانه این طرح‌ها دوباره به دلیل برخی اشکالات کوچک به کارگروه می‌آید که این برخلاف مصلحت و فرصت‌سوزی در سرمایه گذاری‌ها است.

وی گفت : دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی‌های یکدیگر می‌توانند بسیاری از استعلام‌ها و مجوزهای مربوطه را در اسرع وقت برای متقاضیان صادر کنند که گاهی این ناهماهنگی‌ها موجب نارضایتی و فرار سرمایه گذار از استان می‌شود.

وی یاد آورشد : در این جلسه برای ۹طرح سرمایه گذاری که دارای مشکلاتی جهت صدور مجوز فعالیت بودند با هماهنگی و راهنمایی مدیران و کار شناسان شرکت کننده در جلسه پس از طرح موضوع توسط متقاضیان برای آنها مصوباتی با رویکرد تسهیل در روند اجرا صادر شد.

 

photo_2019-12-03_05-43-18

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار