کد خبر: ۸۰۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 01 December 2019
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 هزار نفر از جمعیت شهرستان کهگیلویه از خدمات حمایتی سازمان برخوردار هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عباس نورمحمدی در دیدار فرماندار شهرستان اظهار داشت: 60 هزار نفر از جمعیت کهگیلویه از خدمات بیمه سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیمه شده اصلی و بازنشسته مستمری‌بگیر این شهرستان را به ترتیب 17 هزار و 2050 نفر اعلام کرد.
وی گفت: ماهانه حدود 70 میلیارد ریال هزینه ارائه خدمات بیمه‌ای از جمله مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان ، کمک هزینه ازدواج، مقرری بیمه بیکاری خدمات درمانی و.. به افراد زیر پوشش پرداخت می‌شود.
نورمحمدی هدف سازمان تامین اجتماعی را حمایت از تولید، اشتغال و کسب و کار بیان و تصریح کرد: مبالغی را که این سازمان از کارفرمایان وصول می‌کند برای تامین و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی و پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران هزینه می‌کند.
   
مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: علاوه بر خدمات درمانی و تعهدات کوتاه مدت، زندگی بیش از سه میلیون و 200 هزار بازنشسته و مستمری بگیر در کشور وابسته به پرداخت‌های مربوط به حق بیمه است و نمی‌توان در پرداخت حقوق آنان حتی یک روز تأخیر ایجاد کرد بنابراین انتظار می‌رود کارفرمایان و دستگاه‌های اجرایی مشمول، حق بیمه کارکنان خود را به موقع بپردازند تا هم حقوق کارگران رعایت شود و هم مستمری بگیران در پایان هر ماه با مشکل رو به رو نشوند.
نورمحمدی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با درک مشکلات و محدودیت‌های کارفرمایان و بخش تولید، هر جا که ممکن باشد همکاری لازم را به عمل می‌آورد و تلاش می‌کند کارگاه‌هایی که دچار مشکل هستند بتوانند بدهی خود را پرداخت کنند که اجرای چند مرحله طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای از جمله در سال گذشته و هم چنین همکاری برای تقسیط بدهی‌های معوق از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.
   
در این دیدار که رییس شعبه تامین اجتماعی دهدشت نیز حضور داشت، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه نیز با قدردانی از خدمات سازمان تامین اجتماعی به بخش قابل توجهی از جمعیت این شهرستان اظهار امیدواری کرد با تعامل بیشتر با کارفرمایان و دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی و آگاه سازی گسترده، زمینه جذب و حمایت هرچه  بیشتر از نیروی کار و بخش تولید فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار