مرتضی ضرابی با اشاره به اینکه عصر دیروز وزش باد موجب افزایش کیفیت هوا در سطح شهر تهران شد، گفت: اما همچنان این روند افزایش غلظت آلاینده‌ها امروز ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 01 December 2019
 
 

۲ سامانه بارشی در راه است البته امروز با پایداری هوا به میزان آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی افزوده می‌شود.

 
مرتضی ضرابی با اشاره به اینکه عصر دیروز وزش باد موجب افزایش کیفیت هوا در سطح شهر تهران شد، گفت: اما همچنان این روند افزایش غلظت آلاینده‌ها امروز ادامه دارد.
 
 
 
کد ویدیو

وی گفت: فردا سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که مناطقی از غرب و جنوب غرب و بخش‌هایی از شمال غرب کشور را در بر می‌گیرد و به تدریج در ساعات عصر به بخش‌های مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس می‌رسد.
ضرابی گفت: تمرکز بارش‌ها در غرب استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال استان خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری است که باعث آب گرفتگی معابر و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها و وقوع سیلاب خواهد شد.
وی این بارش‌ها را در مناطق مرتفع به صورت برف پیش بینی کرد و گفت: در بخش‌هایی از کردستان، چهارمحال و بختیاری ۵۰ میلی متر و برای کرمانشاه و لرستان، ایلام، شمال خوزستان تا ۶۰ میلی متر بارش پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی گفت: از فردا با شمالی شدن سوی جریان‌های هوا در استان‌های ساحلی خزر به مدت ۲۴ ساعت شاهد بارش خواهیم بود.
وی گفت: این بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و سواحل دریای خزر از سمت غرب به شرق با مواج شدن دریا و رسیدن موج به دو تا سه متر پیش بینی می‌شود.
ضرابی برای سه شنبه پیش بینی کرد این سامانه به بخش‌های شمال شرق و شرق کشور برسد و چهارشنبه شاهد بارش‌های پراکنده در این مناطق باشیم.
ضرابی برای تهران از فردا شب بارش پیش بینی کرد و همچنین از ورود یک سامانه جدید بارشی از پنجشنبه به کشور خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار