تابناک / رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس گفت: نباید انتظار داشت، کرایه تاکسی‌ها در شرایط افزایش قیمت بنزین و اختصاص سهمیه ناکافی به تاکسی‌ها ثابت بماند.
کد خبر: ۸۰۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 30 November 2019
 
 
تابناک / رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس گفت: نباید انتظار داشت، کرایه تاکسی‌ها در شرایط افزایش قیمت بنزین و اختصاص سهمیه ناکافی به تاکسی‌ها ثابت بماند.
 
تاکسی

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، عنوان کرد: ثابت نگه داشتن نرخ  کرایه تاکسی در شرایطی که حتی نرخ بنزین سهمیه‌‎ای هم افزایش داشته است، به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‎رسد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید پیش از اینکه هرج و مرج ایجاد شود و کرایه‌ها به شکل غیرمتعارف افزایش یابد، تدبیری در این زمینه داشته باشد که این یعنی به طور معقول طی مصوبه‎ای نرخ کرایه تاکسی ها را افزایش دهد.

 
مهرداد بائوج لاهوتی

سهمیه در نظر گرفته شده برای تاکسی‌ها به هیچ وجه کافی نیست

وی با انتقاد از اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای تاکسی‌ها به هیچ وجه کافی نیست، خواستار تجدید نظر در میزان سهمیه در نظر گرفته شده در ستاد سوخت کشور برای تاکسی‌ها شد. در حال حاضر بسیاری از رانندگان تاکسی پس از پیمایش مسیر و اتمام سهمیه مجبور به استفاده از بنزین آزاد شده‌اند که این مسئله به هیچ عنوان برای این قشر زحمتکش به صرفه نیست.

لاهوتی با بیان اینکه سهمیه ناکافی بر افزایش قیمت کرایه تاکسی تأثیر می‌گذارد، افزود: علاوه بر این، بنزین سهمیه‌ای نیز 500 تومان گران‌‎تر شده و همین یک فاکتور نیز برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‎‌ها کافی است.

دولت افزایش نرخ کرایه ها را قانون‌مند کند

رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید با واقعیت کنار آمد و تصمیمی منطقی در این شرایط اتخاذ کرد، گفت: هیأت دولت باید مجوز افزایش معقول نرخ کرایه تاکسی را صادر کند تا افزایش نرخ کرایه تاکسی در شوراهای شهر به تصویب برسد. به این ترتیب می‌‎توان از افزایش ناگهانی و بی رویه کرایه تاکسی‌ها جلوگیری و بر آن نظارت داشت./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار