تابناک / وزیر کشور در حکمی محمود قاسم‌نژاد درویشی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان منصوب کرد.
کد خبر: ۸۰۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 28 November 2019

تابناک / وزیر کشور در حکمی محمود قاسم‌نژاد درویشی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان منصوب کرد.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،در حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گیلان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌شوید. امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

قاسم نژاد از ۲۵ شهریورماه امسال با حکم استاندار گیلان؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بود.

وی متولد سال ۱۳۴۷ در شهرستان صومعه سراست و فرمانداری فومن از خردادماه سال گذشته تاکنون، فرمانداری ماسال از بهمن سال ۹۲ تا دی ماه سال ۹۶، معاونت فرمانداری ماسال در سال های ۸۲ تا ۸۶ ، بخشداری گوراب زرمیخ صومعه سرا در سال های ۷۸ تا ۸۲، دهداری تولمشهر صومعه سرا در سال های ۷۰ تا ۷۸، عضویت در هسته گزینش استانداری گیلان از سال ۹۷ تاکنون و رئیس گروه سازمان های مردم نهاد استانداری گیلان از جمله سوابق اوست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار