تابناک / جلسه ی شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار این شهرستان و با حضور اعضاء شورای تامین ، معاونین این فرمانداری ، بخشداران و روسای ادارات برگزار گردید .
کد خبر: ۸۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 28 November 2019
 
 

تابناک / جلسه ی شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار این شهرستان و با حضور اعضاء شورای تامین ، معاونین این فرمانداری ، بخشداران و روسای ادارات برگزار گردید .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان در این نشست اذعان داشت : با توجه به در پیش بودن انتخابات همه دستگاههای اجرایی موظفند با تمامی امکانات در اختیار ستاد انتخابات بوده و اهتمام جدی در این مسیر داشته باشند و امکانات دولتی را در اختیار هیچ کاندیدایی قرار ندهند و هیچ مسئول و دستگاه اجرایی حق شرکت در برنامه انتخاباتی کاندیداها را ندارد واگر کوچکترین تخلفی در این زمینه از هر دستگاه اجرایی صورت گیرد به اشد مجازات خواهد رسید.

فرماندار خوش قریحه ی لاهیجان که در انتهای جلسه با معرفی روسای ادارات جدید به صورت سرپایی! به وسیله ی فکاهیات و کاریکلماتور های ذهنی، تکریم و معارفه ی روسای پیشین و جدید ادارات تحت مدیریت خود را رسمیت می بخشید در اظهاراتی عجیب و غریب در خصوص رییس سابق اداره راه و شهرسازی لاهیجان عنوان داشت :
جا دارد اینجا از دوست خوب مان انسانی شرافتمند ( آقای نظری فر) تشکر کنم که مورد غضب و بی مهری من قرار گرفت !
من قصدی نداشتم و واقعا نمی دانم چه کسی مقصر بود !!
اما از زحمات ایشان ممنونم ! و برای این دوست عزیز ( پورقاسم) هم آرزوی توفیق دارم.

این درحالیست که پس از سخنان میرغضنفری در یکی از مراسمات افتتاحیه هفته دولت که گفته بود مردم ضعف روسای ادارات شهرستان را به حساب دولت ننویسند خبری با عنوان عصبانیت فرماندار لاهیجان از یکی از روسای ادارات شهرستان (راه و شهرسازی) منتشر شد.

اما ماجرا چه بود ؟
در جریان افتتاح یک پروژه در هفته دولت بعد از بیش از ۲۰ دقیقه معطلی بیش از ۲۰ نفر از مدیران ، مسئولین و مردم محلی ، هیچ کدام از اقدامات اولیه آیین افتتاح همچون نصب بنر ، سیستم صوت ، مقدمات افتتاح مثل قرآن ، ربان و قیچی آماده نبود که این اقدام منجر به گلایه میرغضنفری شد که چرا علی رغم تخصیص اعتبار و تلاش دولت در این شرایط سخت ، با بی تدبیری و یا بیخیالی یک مدیر ، این تلاشها منعکس نشود و زحمات دولت کم رنگ جلوه داده می شود.

میرغضنفری در ادامه ی جلسه ی شورای اداری شهرستان که همواره مانند جلسات دیگر خود با استفاده از طبع شعر و شاعری سعی در انعکاس جلوه های ویژه در سخنرانی ها و بیان عملکرد به اصطلاح مثبت تقریبا یک ساله اش دارد این نشست را نیز با همان روش همیشگی هدایت کرده و به پایان می رساند .

از طرف دیگر اظهارات قابل تامل ، قابل تمجید و شجاعانه ی رضا رحمانی دادستان لاهیجان نیز جزء داغترین حواشی این جلسه ی شورای اداری لاهیجان به حساب می آمد .

رحمانی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه :
مردم ما خوب هستند و ما عادت کرده ایم به خوب بودنشان ، افزود :
من مدعی العموم هستم و میخواهم از مسئولین گله کنم.
مردم ما مردم خوبی هستند و ما عادت کرده ایم به خوب بودنشان. فشار اقتصادی ای که به مردم وارد شده بود چند برابر شده است
ولی مردم هیچ کاری انجام ندادند و این از خوب بودن مردم است
نه مدیر بودن ما.

رحمانی در ادامه گفت:
آیا ما حتی اجازه دادیم که مردم اعتراض کنند؟ آیا فرصتی برایشان فراهم نمودیم که درددل کنند؟
آیا ما برای کنترل قیمت کاری انجام دادیم ؟
آیا قیمت ها گران نشد؟
دادستان لاهیجان در پایان گفت قدر مردم را بدانید و خدا نکند که این مردم از ما ناامید شوند.

اما نکته ی جالب توجه دیگر در این مراسم ! ، عدم حضور نماینده لاهیجان و سیاهکل در این جلسه بود که هرچند جایگاه نماینده مجلس بعنوان عضو اصلی در جلسات شورای اداری رسمیتی ندارد اما با توجه به سابقه ی دوستی دیرینه و حمایت های همیشگی نماینده مخالف دولت و فرماندار اصلاح طلب از یکدیگر بعید بنظر می آمد میرغضنفری تا پایان هفته در انتظار یار مجلس نشینش نماند .

لازم به ذکر است عدم هماهنگی روابط عمومی این فرمانداری با اصحاب رسانه در اطلاع رسانی این جلسه موجب پوشش نیمه کاملی از جزئیات جلسه ی شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست سید اسماعیل میرغضنفری گردید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار