تابناک / استاد اسدالله عبداللهیان، از نویسندگان و شخصیت های نام آشنای فرهنگی استان گیلان دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۸۰۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 28 November 2019

 

نویسنده گیلانی دار فانی را وداع گفت
 

تابناک / استاد اسدالله عبداللهیان، از نویسندگان و شخصیت های نام آشنای فرهنگی استان گیلان دار فانی را وداع گفت.

شاپور تشرینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا در این خصوص اظهار کرد: عبداللهیان متولد ۱۳۰۳ بندر مرزی آستارا و دانش آموخته رشته ادبیات عرب از دانشگاه تهران بود.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، وی ادامه داد: عبداللهیان از فرهنگیان بازنشسته بود که بیشترین دوران زندگی خود را به پژوهش و نویسندگی گذراند و از ایشان بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف به یادگار ماند.

تشرینی با اشاره به اینکه این چهره فرهیخته مدتی در بستر بیماری بود، افزود: وی شامگاه روز گذشته (چهارشنبه ۶ آذر) دار فانی را وداع گفت و پیکر وی تا لحظاتی دیگر بر دستان اهالی فرهنگ و ادب شهرستان آستارا به سوی آرامستان این بندر مرزی تشییع می شود.

از اسدالله عبداللهیان کتاب هایی نظیر فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن، شرح اجمالی بر مثنوی معنوی، زیارت کعبه (آمال مسلمین)، عرفان، حق تعالی، روح روان، حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع)، حضرت محمد(ص)، حضرت خضر(ع) و اصحاب کهف، حضرت سلیمان(ع) و حضرت آدم(ع)، حضرت نوح (ع) و حضرت یعقوب(ع) و حضرت یوسف(ع)، خلفای راشدین، بلعم باعور (معاویه، شیطان و مزیت دنیا)، لقمان حکیم و حضرت داود(ع)، حضرت ایوب(ع)، حضرت شعیب(ع) و هاروت و ماروت منتشر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار